Linnunmaa Lex Oy

Linnunmaa Lexin digitaalinen legal compliance -​palvelu estää sinua eksymästä pykäläviidakkoon. Palvelu auttaa sinua tunnistamaan omaa työnkuvaasi ja o

Linnunmaa Lex Oy on legal tech -yritys, joka auttaa asiakkaitaan lainsäädännön vaatimusten tunnistamisessa, niiden täyttymisen arvioinnissa ja muutosten seurannassa. Legal compliance -verkkopalvelumme ja sen sisältämän helposti ymmärrettävän tiedon avulla lakisääteisten vaatimusten hallinta on vaivatonta.

Verkkopalvelustamme löytyvät myös taloushallintoa, henkilöstöhallintoa ja yrityksen ylintä johtoa koskettavat lainsäädännön vaatimukset sekä tietosuojaa koskeva sääntely. Monet HR-johtajat, talousjohtajat, laatupäälliköt ja controllerit hyödyntävät palveluamme arjen työssään.

Kokonaisuus tukee vastuullisuustyön välttämättömän osa-alueen, lainmukaisuuden, varmistamisessa organisaatiotasolla, tuo mielenrauhaa vastuuhenkilöiden arkeen ja mahdollistaa vaatimusten täyttymisen osoittamisen vaivattomasti sidosryhmille, kuten auditoijille tai viranomaisille.

Jo yli 500 organisaatiota on valinnut meidät kumppanikseen legal compliance -työssään. Referensseihimme kuuluvat eri toimialoilta esimerkiksi Abloy, Thermo Fisher, Kuusakoski, Wihuri, Fazer, Paulig sekä Lumene.

Haluatko tutustua Linnunmaa Lexin legal compliance -palveluun?

Ota yhteyttä ja varaa esittelyaika: myynti(at)linnunmaalex.fi.

Linnunmaa Lex Oy

Länsikatu 15