Kansainvälisen kaupan arvonlisäverotuksen erikoistumisohjelma

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksullinen verkkokurssi, myynti verkkokaupan kautta
Aloita
Tämä verkkokoulutus on tällä hetkellä suljettu
Tämä erikoistumisohjelma ei kuulu Taloushallinnon digipakettiin.
Voit ostaa erikoistumisohjelman täältä.

Tästä verkkokoulutuksesta löydät Kansainvälisen kaupan arvonlisäverotuksen erikoistumisohjelman moduulien koulutusmateriaalin ja monivalintatehtävät.

Kouluttaja

Petri Salomaa, KTM, OTK

Koulutusmateriaali

Löydät kunkin koulutuspäivän koulutusmateriaalin kyseisen moduulin alta. Halutessasi voit tulostaa koulutusmateriaalin ja tehdä siihen muistiinpanoja. Saman luentomateriaalin olet saanut/saat myös sähköpostitse pari päivää ennen koulutustilaisuutta.

Monivalintatehtävät

Kunkin koulutuspäivän jälkeen pääset vastaamaan kyseiseen aiheeseen liittyviin monivalintatehtäviin. Testitulos on hyväksytty, kun vastaat vähintään 75 %:sti oikein kysymyksiin. Saat kysymysten mallivastaukset nähdäksesi heti kunkin tehtävän tehtyäsi. Voit tehdä monivalintatehtävät halutessasi useita kertoja. Kaikki vastauksesi näkyvät meillä automaattisesti tehtävät tehtyäsi, joten niitä ei tarvitse palauttaa erikseen.

Koulutuksen loppuun suorittaminen edellyttää tehtävien tekemistä.

Tunnusten voimassaolo

Pääsy verkkokoulutukseen on voimassa 2 viikkoa viimeisen moduulin jälkeen. Voit tänä aikana  tehdä moduulien tehtävät halutessasi useita kertoja.

Lisätiedot

Mikäli sinulla herää kysymyksiä verkkokoulutuksiimme liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä – autamme erittäin mielellämme.

Toivotamme sinulle opiskelun iloa!