Taloushallinnon digipaketti

Uuden Taloushallinnon digipaketin avulla pääset käsiksi kaikkeen verkossamme olevaan substansitietoon rajattomasti vain 50 € + alv kuukaudessa / henkilö!

Taloushallinnon digipaketti sisältää rajattoman pääsyn kaikkiin verkkokoulutuksiin, Tilisanomat-lehden digilukuoikeuden ja kattavan arkiston sekä TilisanomatLIVE-webinaarit ja tallenteet ajankohtaiskatsauksineen.

Verkkokoulutuksemme, Tilisanomien artikkelit sekä webinaarien aiheet keskittyvät vahvasti taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon substanssiaiheisiin.

Verkkokoulutusalustamme sisältää noin 200 tuntia taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon substanssikoulutusta.

Tilisanomien verkkosivuilta voit lukea kaikki uudet artikkelit, sekä noin 3000 muuta aikaisemmin julkaistua artikkelia Tilisanomien historian ajalta.

TilisanomatLIVE käsittelee aina yhtä tai kahta Tilisanomien artikkelia tarkemmin artikkelin kirjoittajan johdolla. Lisäksi jokaisessa TilisanomatLIVE-lähetyksessä on ajankohtaiskatsaus lokakuusta 2023 lähtien.

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

600€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta on vuosihinta. Hinta Taloushallintoliiton jäsenille 600 € + alv / henkilö / vuosi. Hinta ei-jäsenille on 840 € + alv / henkilö / vuosi, mutta syyskuun 2023 ajan jäsenhinta on voimassa kaikille riippumatta siitä, oletko jäsen. Hinta tarkistetaan vuosittain. Jos haluat tarjouksen koko henkilökunnallesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Taloushallinnon digipaketti: Kaikki verkossamme oleva tieto rajattomasti käytössäsi!

Pääsy kaikkiin verkkokoulutuksiin

Noin 200 tuntia taloushallinnon ja palkkahallinnon substanssikoulutusta.

Tutustu verkkokoulutuksiin

Tilisanomat digilukuoikeus

Kaikki Tilisanomien artikkelit verkossa. Sisältää sekä uudet artikkelit että yli 3000 asiantuntija-artikkelin arkiston.

Tutustu Tilisanomiin

TilisanomatLIVE-webinaarit ja tallenteet

Yli 60 Tilisanomien merkittävintä artikkelia käsitelty webinaareissa. Jokainen webinaari sisältää myös katsauksen alan ajankohtaisiin asioihin. Uusi webinaari aina lehden ilmestyttyä.

Tutustu TilisanomatLIVE:en

Näin voit ostaa Taloushallinnon digipaketin

1. Voit ostaa Taloushallinnon digipaketin suoraan verkkokaupastamme tai pyytää tarjouksen koko henkilökunnalle asiakaspalvelustamme
  2. Taloushallinnon digipakettien lisenssit aktivoituvat hallinnoitavaksi noin 15 minuutin kuluttua ostamisesta