Taloushallinnon digipaketti

Taloushallinnon digipaketin tilaajana pääset käsiksi kaikkeen verkossamme olevaan substanssitietoon rajattomasti.

Taloushallinnon digipaketti sisältää

• rajattoman pääsyn kaikkiin verkkokoulutuksiin
  • Tilisanomat-lehden digilukuoikeuden ja kattavan arkiston kaikista artikkeleista
  • TilisanomatLIVE-webinaarit ja tallenteet ajankohtaiskatsauksineen

Verkkokoulutuksemme, Tilisanomien artikkelit sekä webinaarien aiheet keskittyvät vahvasti taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon substanssiaiheisiin.

Digipaketin avulla pidät helposti huolta osaamisen kehittämisestä.

Digipaketti on loistava tapa myös pitää huolta KLT-, PHT- ja TNT-pätevyyden ylläpidosta.

Osallistumismuoto Verkkokoulutus

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

840€ (+ alv)

600€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta Taloushallintoliiton jäsenille 600 e + alv per henkilö. Hinta ei-jäsenille on 840 e + alv per henkilö. Hinta on vuosihinta. Tuote laskutetaan vuosittain ja tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Jos haluat tarjouksen koko henkilökunnallesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme! https://taloushallintoliitto.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Taloushallinnon digipaketti: Kaikki verkossamme oleva tieto rajattomasti käytössäsi!

Pääsy kaikkiin verkkokoulutuksiin

Noin 200 tuntia taloushallinnon ja palkkahallinnon substanssikoulutusta.

Tutustu verkkokoulutuksiin

Tilisanomat digilukuoikeus

Kaikki Tilisanomien artikkelit verkossa. Sisältää sekä uudet artikkelit että yli 3000 asiantuntija-artikkelin arkiston.

Tutustu Tilisanomiin

TilisanomatLIVE-webinaarit ja tallenteet

Yli 60 Tilisanomien merkittävintä artikkelia käsitelty webinaareissa. Jokainen webinaari sisältää myös katsauksen alan ajankohtaisiin asioihin. Uusi webinaari aina lehden ilmestyttyä.

Tutustu TilisanomatLIVE:en

Näin voit ostaa Taloushallinnon digipaketin

1. Voit ostaa Taloushallinnon digipaketin suoraan verkkokaupastamme tai pyytää tarjouksen koko henkilökunnalle asiakaspalvelustamme
  2. Kun ostat digipaketin suoraan verkkokaupastamme, voit oston yhteydessä ilmoittaa digipaketin käyttäjät kirjoittamalla henkilöiden sähköpostiosoitteet siihen tarkoitettuun kenttään. Tämä avaa pääsyn verkkokoulutuksiin, Tilisanomiin sekä TilisanomatLIVE-webinaareihin.
  3. Taloushallintoliitolle nimetty yrityksen vastuuhenkilö pääsee hallinnoimaan digipaketin lisenssejä myös Oma TAL -palvelusta noin 15 minuutin kuluttua ostamisesta

4. Jos et tiedä, kuka on Taloushallintoliitolle nimetty vastuuhenkilö, tai teillä ei ole vielä nimettyä vastuuhenkilöä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Näin yrityksen vastuuhenkilö voi hallinnoida Taloushallinnon digipaketin lisenssejä

1. Taloushallintoliitolle nimetty yrityksen vastuuhenkilö pääsee hallinnoimaan digipaketin lisenssejä Oma TAL -palvelusta