Tietomylly Oy

<p>Tietomylly Oy on vireässä yrittäjäkunnassa Kangasniemellä toimiva tilitoimisto ja Taloushallintoliiton auktorisoima jäsentoimisto. Yritys on aloittanut toimintansa paikkakunnalla vuonna 1980 ja tänä päivänä Tietomyllyn johdossa toimii Elmeri Linnera.</p><p>Tietomyllyn tiimissämme työskentelee kymmenen taloushallinnon ammattilaista. Tarjoamme Sinulle ja yrityksellesi monipuolisia taloushallinnon palveluita kokonaisvaltaisesti hoidettuna. Tavanomaisten tilitoimistopalvelujen lisäksi saat asiantuntijoiltamme neuvontaa ja opastusta liiketoimintasi eri osa-alueisiin liittyen. Käytössämme on monipuoliset ja nykyaikaisin vaatimuksin toimivat sähköisen taloushallinnon ohjelmistot, joiden avulla pystymme tarjoamaan nopeaa ja joustavaa palvelua.</p><p>&nbsp;</p>

Tietoja yrityksestä

Palvelualueet

Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut

Lisäpalvelut

Yritysneuvonta, budjetointi, yritysjärjestelyt, HR-palvelut