Uutiset ja tiedotteet

Markku Ojala aloitti Tilisanomien päätoimittajana 1.7.2024

Markku Ojala Janne Fredman

Tilisanomien päätoimittajan tehtävät ovat vaihtaneet tekijää kesän aikana. Roolissa aloitti Taloushallintoliiton Markku Ojala 1. heinäkuuta alkaen. Edellinen päätoimittaja, Taloushallintoliiton Janne Fredman jatkaa lehden toimitustiimissä.

“Olemme Jannen kanssa tehneet lehteä suurella intohimolla yhdessä muiden toimitustiimiläisten kanssa. Sama jatkuu, mutta roolit hieman vaihtuvat”, lehden uusi päätoimittaja Markku Ojala toteaa.

”Suuria muutoksia ei näin ole luvassa, mutta haluamme toki kehittää lehteä asiakkaiden tarpeiden ja odotusten mukaan. Printin lisäksi meillä on verkko, joka antaa hienot mahdollisuudet jalostaa lehteä eteenpäin. Jatkossa voimme esimerkiksi videosisältöjen avulla avata lukijoille kimurantteja taloushallinnon kysymyksiä. Verkossa lukijoita palvelee myös lehden arkisto kaikkine sisältöineen.”

Ojala on myös Taloushallintoliiton verotuksen johtava asiantuntija, jona hän on toiminut vuodesta 2007 lähtien.

Taloushallinnon johtava asiantuntija Janne Fredman jatkaa lehden toimitustiimissä.

“On ollut ilo toimia Tilisanomien päätoimittajana. Toivottavasti se on näkynyt kirjoittajille ja lukijoille”, sanoo Fredman. ”Vastaan syksyn alusta Taloushallintoliiton tekoälyyn liittyvistä kehityshankkeista ja se vie aikaa. Pystyn nyt myös Tilisanomissa entistä paremmin keskittymään taloushallinnon järjestelmiin ja prosesseihin ja niihin liittyvään lainsäädäntöön. Kirjoittamaan itse sekä koordinoimaan muiden asiantuntijoiden kirjoituksia.”

Jatkossa lehden pääkirjoituksia kirjoittavat kaikki Taloushallintoliiton asiantuntijat. Näin saamme hyödynnettyä kaikkien asiantuntemusta ja intohimoja ja katettua laajemman osan alan ilmiöistä, haasteista ja kehitysmahdollisuuksista.

Tutustu Tilisanomiin lehden omilla sivuilla.

Markku Ojala

Verotuksen johtava asiantuntija Taloushallintoliitto

Markku toimii Taloushallintoliitossa verotuksen johtavana asiantuntijana sekä Tilisanomat-lehden päätoimittajana. Hän kouluttaa verotuksen ja kirjanpidon teemoista sekä antaa jäsenneuvontaa.

Janne Fredman

Taloushallinnon johtava asiantuntija Taloushallintoliitto

Janne toimii Taloushallintoliitossa taloushallinnon johtavana asiantuntijana. Hän kouluttaa taloushallinnon prosessien ja menetelmien teemoista ja antaa myös jäsenneuvontaa.