Taloushallintoliiton TAL2018-sopimuskone

Taloushallintoliiton sopimuskone sisältää TAL2018 Toimeksiantosopimuksen, Sopimuksen henkilötietojen käsittelystä ja Yleiset sopimusehdot. on Toimeksiantosopimus TAL2018:n mukainen sisältäen Sopimuksen henkilötietojen käsittelystä TAL2018 ja Yleiset sopimusehdot TAL2018. Sopimuksen voi tehdä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Sopimuksen laatija voi muokata palveluerittelyitä omaan tarjontaan sopivaksi lisäämällä tai piilottamalla palveluita.

Aloita käyttö rekisteröitymällä käyttäjäksi. Laskutamme tilauksen rekisteröitymisten perusteella jälkikäteen.

Sopimuskoneen hinta on v.2019 69 € + alv / tilauskausi*

* tilauskaudet 1.1.-31.12. / 1.4.-31.3. / 1.7.-30.6. / 1.10.-30.9. Tilaus jatkuu kestotilauksena tilauskausittain vuosimaksullisena palveluna, ellei sitä irtisanota edellisen tilauskauden loppuun mennessä.

KL2004 sopimuskone-palveluun rekisteröitymismaksun maksaneet saavat käyttää TAL2018 sopimuskonetta entisin ehdoin vuoden 2019 loppuun.

Taloushallintoliiton auktorisoiduille jäsenille sopimuskoneen käyttö on jäsenpalvelua, eli siitä ei veloiteta erikseen.

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Liiton tekemä sopimus palvelun tuottajan kanssa takaa, että sopimukset säilyvät palveluntarjoajan järjestelmässä. Tilitoimisto omistaa omat sopimuksensa, niiden tietoja ei saa mikään toinen osapuoli.

Sopimuskoneen tekninen toteuttaja on Koho Sales Oy.

Kysy tilitoimiston ja asiakkaan välisestä sopimisesta: eeva.lyytinen [at] taloushallintoliitto.fi
Kysy sopimuskoneen teknisestä käyttämisestä ja sähköisestä allekirjoittamisesta: asiakaspalvelu [at] kohosales.com