Mitä mieltä olet Taloushallintoliiton uudesta ilmeestä ja uusista verkkosivuista?

2 viestiä
Riikka Hirsimäki 16.2.2022 16:03

Liiton ilmettä on uudistettu rohkeasti ja sivut ovat uunituoreet! (Mikä tarkoittaa sitä, että jotkut hienosäädöt saattavat olla vielä kesken.) Olisi kiva kuulla ensifiiliksiä sivuista? 🙂 Mitä mieltä olet?

Rivipalaute
Katso kaikki vastaukset
17.2.2022 16:09

Uudelle ilmeelle ehdottomasti plussaa! Värimaailma miellyttää ja tuo esiin nykyaikaisen toimijan. Logon muotokin miellyttää silmää vaikkei vanhakaan huono ollut missään tapauksessa.

Onnistunut uudistus siis mielestäni. Sivutkin vaikuttavat kivoilta, vielä kun hiljalleen uudistuvat kokonaan ja kun ehdin käymään läpi mistä löytyy mitäkin.

Tämä keskustelu -osio on kiva, toivottavasti aktivoituu niin voidaan vaihtaa ajatuksia taloushallinnon alalla sen lähellä toimivien ihmisten kanssa