Junior KLT -tasotesti kertoo valmiudesta kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi

Junior KLT kuva

Junior KLT on täysin uusi taloushallinnon tasotesti vastavalmistuneelle, uranvaihtajalle, aikuisopiskelijalle tai opiskelijalle opintojensa loppuvaiheessa. “Kehitimme tasotestin mittaamaan käytännön osaamisen tasoa ja kykyä kehittyä taloushallinnon alalla”, kertoo Elviira Helkala Tili-instituuttisäätiöstä. “Junior-KLT -tasotestin suorittamalla voit osoittaa, että sinulla on kykyä oppia uutta ja kiinnostusta alan haastaviakin tehtäviä kohtaan.”

Junior KLT -tasotestistä saatua todistusta voi hyödyntää työ- ja harjoittelupaikan haussa. “Voit liittää tasotestistä saamasi Junior KLT -todistuksen CV:hen”, vinkkaa Elviira Helkala.

Ensimmäinen tasotesti joulukuussa oli rajattu vain alan opiskelijoille, mutta maanantaina 9. toukokuuta järjestettävään tasotestiin pääsevät kaikki halukkaat. Tasotestin voi toistaiseksi suorittaa ilmaiseksi.

Ilmoittaudu Junior KLT -tasotestiin tämän linkin kautta 30.4. mennessä!

Junior KLT -tasotesti järjestettiin ensimmäisen kerran joulukuussa 2021, ja se otettiin positiivisesti vastaan niin alan yrityksissä kuin oppilaitoksissakin. Myös kaikki tasotestin suorittaneet (75 hlöä) antoivat testistä myönteistä palautetta. Lataa Junior KLT -esite tästä (pdf).

Kuka voi hakea? Miten tasotesti suoritetaan?

Ilmoittaudu Junior-KLT -tasotestiin tämän linkin kautta 30.4. mennessä!