Junior-KLT -tasotesti kertoo valmiudesta kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi

Junior-KLT on täysin uusi taloushallinnon tasotesti vastavalmistuneelle, uranvaihtajalle, aikuisopiskelijalle tai opiskelijalle opintojensa loppuvaiheessa. ”Kehitimme tasotestin mittaamaan käytännön osaamisen tasoa ja kykyä kehittyä taloushallinnon alalla”, kertoo Elviira Helkala Tili-instituuttisäätiöstä. ”Junior-KLT -tasotestin suorittamalla voit osoittaa, että sinulla on kykyä oppia uutta ja kiinnostusta alan haastaviakin tehtäviä kohtaan.”

Junior-KLT -tasotestistä saatua todistusta voi hyödyntää työ- ja harjoittelupaikan haussa. ”Voit liittää tasotestistä saamasi Junior-KLT -todistuksen CV:hen”, vinkkaa Elviira Helkala.

Ensimmäinen tasotesti joulukuussa oli rajattu vain alan opiskelijoille, mutta maanantaina 9. toukokuuta järjestettävään tasotestiin pääsevät kaikki halukkaat. Tasotestin voi toistaiseksi suorittaa ilmaiseksi.

Ilmoittaudu Junior-KLT -tasotestiin tämän linkin kautta 30.4. mennessä!

Junior KLT -tasotesti järjestettiin ensimmäisen kerran joulukuussa 2021, ja se otettiin positiivisesti vastaan niin alan yrityksissä kuin oppilaitoksissakin. Myös kaikki tasotestin suorittaneet (75 hlöä) antoivat testistä myönteistä palautetta. Lataa Junior KLT -esite tästä (pdf).

Kuka voi hakea? Miten tasotesti suoritetaan?

Ilmoittaudu Junior-KLT -tasotestiin tämän linkin kautta 30.4. mennessä!