Ammattilaisverkoston opinto- ja lukupiiri alkaa!

kirjat

Taloushallintoliiton ammattilaisverkosto aloittaa opinto- ja lukupiiritoiminnan. Ensimmäinen kokoontuminen järjestetään tiistaina 3. syyskuuta.

“Opinto- ja lukupiiri on ammattilaisverkoston uusi toimintamuoto. Se tuo yhteen alamme asiantuntijoita, joita kiinnostavat uudet tavat oppia ja jakaa tietoa ja kokemuksia yhdessä”, sanoo Taloushallintoliiton Juha Sihvonen.

Opintopiirin tarkoituksena on tarjota mahdollisuus kehittää osaamistaan ja syventää ymmärrystään ajankohtaisista aiheista ja alan ilmiöistä.

Opintopiirin tapaamisissa käsitellään eri teemoja kirjallisuuden ja oppimateriaalien kautta. Jokainen opinto- ja lukupiirin jäsen voi ehdottaa aiheita ja materiaaleja tapaamisiin.

Taloushallintoliiton asiantuntijat pitävät tapaamisissa alustuspuheenvuoroja, joiden herättelemänä voidaan keskustella ja jakaa erilaisia näkökulmia. Alustusten pohjana ja lisämateriaalina käytetään esimerkiksi Tilisanomien artikkeleita.

Tapaamiset järjestetään kuukauden tai kahden välein niin, että ne soveltuvat usein kiireisille alamme ammattilaiselle. Tarkemmat ajankohdat sovitaan opintopiirin tapaamisissa.

Lukupiiritoimintaan kannattaa ehdottomasti tulla mukaan, jos olet kiinnostunut taloushallintoalan uusista tuulista tai jonkin tietyn teeman syvällisestä tutkimisesta. Tule mukaan kehittämään itseäsi ja jakamaan tietoa!

Ensimmäinen tapaaminen 3. syykuuta klo 8.30–9.30

Opintopiirin ensimmäisessä tapaamisessa 3. syyskuuta tutustutaan viimeaikaisiin tutkielmiin, jotka käsittelevät osaamisen muutokseen liittyviä näkökulmia taloushallinnon alalla. Ilmoittaudu mukaan ammattilaisverkostoon, niin saat lisätietoja!

Ilmoittaudu mukaan ammattilaisverkostoon ja opintopiiriin täällä.