Työharjoittelu – Rantalainen

Rantalainen

Toimipaikka tai toimipaikat

Trainee-ohjelmassa haetaan töihin useisiin Rantalaisen toimistoihin. Toimimme yli 60 paikkakunnalla Suomessa ja Ruotsissa.

Työharjoittelun ajankohta

Tehtävät alkavat syyskuussa 2024 tai sopimuksen mukaan jo aiemmin, ja jatkuvat maaliskuun 2025 loppuun.

Mahdollisuus etätyöskentelyyn

Tarjoamme modernit ja joustavat työtavat.

Työharjoittelu on palkallinen?

Trainee-ohjelma on palkallinen. Toivomme, että työsuhteesi jatkuisi ohjelman jälkeen Rantalaisella vakituisena työsuhteena. Tarjoamme useita eri urapolkuja asiantuntijaksi esimerkiksi taloushallinnon, palkkahallinnon, järjestelmätuen tai verotuksen parissa tai esihenkilörooleihin.

Lyhyt esittely yrityksestä

Rantalainen on Suomen johtava talous- ja palkkahallintoalan asiantuntijaorganisaatio. Toimimme yli 60 eri paikkakunnalla Suomessa ja Ruotsissa. Tarjoamme kaikenkokoisten asiakkaidemme liiketoiminnan menestyksen tueksi monipuoliset taloushallinnon, henkilöstöhallinnon ja yritysverotuksen palvelut jo yli 1 700 asiantuntijan voimin.

RAN Trainee -ohjelma mahdollistaa kehittymisesi oman alasi asiantuntijaksi sovittamalla koulutuksesi yhteen monipuolisten työtehtävien kanssa. Pääset työskentelemään alan huippuosaajien kanssa ja verkostoitumaan. Tavoitteena on, että ohjelman jälkeen pystyt työskentelemään osana tiimiäsi ja hoitamaan työtehtäviäsi itsenäisesti.

Yrityksen verkkosivu

Rantalaisen Ran-trainee -ohjelman verkkosivut

Kuvaus työharjoittelumahdollisuuksista

Etsimme nyt tulevia huippuasiantuntijoita RAN Trainee 2024 -ohjelmaan. RAN Trainee – Traineita taloushallinnon, palkkahallinnon sekä verotus ja yritysjärjestelyt -liiketoiminnan pariin.

RAN Trainee -ohjelmassa työskentelet osana alansa huippuasiantuntijoiden tiimiä osaamisesi mukaan sinulle räätälöidyissä tehtävissä. Tehtäväkenttäsi laajenee ja saat lisää vastuuta sitä mukaa kun opit uutta. Ohjelman aikana osallistut myös yhteisiin RAN Trainee -tapahtumiin sekä työtehtäviäsi tukeviin koulutuksiin.

RAN Trainee -ohjelma on suunnattu opintojensa loppuvaiheessa oleville opiskelijoille ja vastavalmistuneille. Haussa on useita Trainee-paikkoja taloushallinnon, palkkahallinnon sekä verotus ja yritysjärjestelyt -liiketoiminnan parissa ympäri Suomen.

Ohjeet harjoittelupaikan hakemiseksi

Hae ohjelmaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.4.2024. Hakemuksen voit tehdä Ran Trainee -verkkosivuilla. Liitäthän hakemukseesi opintosuoritusotteesi tai tutkintotodistuksen. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja teemme valintoja sopivien henkilöiden löydyttyä, joten älä turhaan odota viimeiseen hakupäivään.

Löydät myös Rantalaisen Instagramista paljon ohjelmaan liittyvää sisältöä ja rekrytointiprosessin tilannepäivityksiä eli ota @rantalainenoy seurantaan!