Teknologia ja prosessit

Työntekijöiden tietoturvakoulutus

Digitaaliset palvelut ovat olennainen osa taloushallintoalan ammattilaisten työarkea ja siksi meistä jokaisen on tärkeää tietää, kuinka kyberuhkilta ja tietovuodoilta voi suojautua. Tämän koulutuksen avulla opit ehkäisemään tietoturvariskejä, mikä suojaa sekä organisaatiotasi että asiakkaittesi tietoja. Koulutus on suunniteltu antamaan kattava ja käytännönläheinen perehdytys tietoturvan perusasioihin.

Koulutus ei vaadi aiempaa osaamista, ja se on tarkoitettu kaikille taloushallintoalalla työskenteleville. Koulutuksen avulla saat selkeän käsityksen siitä, miten voit omalla toiminnallasi edistää tietoturvaa ja varmistaa, että organisaatiosi ja asiakkaittesi tiedot pysyvät turvassa.

Koulutus on jaettu viiteen moduuliin, jotka voit suorittaa omassa tahdissasi. Jokainen moduuli käsittelee tietoturvaa eri näkökulmista, tarjoten konkreettisia neuvoja ja työkaluja, joita voit soveltaa työssäsi.

KLT-ylläpito

PHT-ylläpito

TNT-ylläpito

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Osallistumismuoto Verkkokoulutus

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

0€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta sisältää koulutusvideot, ladattavan koulutusmateriaalin sekä harjoitustehtäviä mallivastauksineen

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Koulutus on osa Huoltovarmuuskeskuksen rahoittamaa taloushallinnon tietoturvan kehittämishanketta. Voit lukea lisää hankkeesta täältä. Koulutukset tuottaa Fraktal Oy.

Koulutuksen suorittaminen

Koulutuksessa on viisi moduulia. Kustakin moduulista löydät koulutusmateriaalin videomuodossa. Jokaisen moduulin lopussa on moduuliin liittyvä osaamistesti, jonka suorittaminen on pakollista. Lisäksi kunkin moduulin loppuun on koottu aiheeseen liittyvä “Pohdi ja sovella”- osuus, jonka avulla voit viedä kurssissa läpi käytyjä asioita omaan työarkeesi. Löydät sivuilta myös hyödyllisiä linkkejä, joista saat halutessasi lisää tietoa kurssilla käsitellyistä asioista.

Koulutuskokonaisuus sisältää seuraavat koulutusmoduulit:

Koulutus on julkaistu syyskuussa 2024.

Kysy lisää