Teknologia ja prosessit

Johdon tietoturvakoulutukset

Tervetuloa Taloushallintoliiton tuottamaan tietoturvan koulutusohjelmaan taloushallintoalan yritysten johdossa työskenteleville henkilöille. Suosittelemme aloittamaan koulutukset työntekijöillä suunnatun verkkokoulutuksen käymisestä. Johdon koulutukset koostuvat omaan tahtiin suoritettavasta verkkokoulutuksesta, sekä sitä täydentävistä webinaareista ja ajankohtaiskatsauksista. Kysymys-vastausklinikka- muotoiset webinaarit käsittelevät tietoturvaa eri näkökulmista ja tarjoavat teorian tueksi käytännön esimerkkejä. Kaikkiin webinaareihin ei ole pakollista osallistua, vaan kukin osallistuja voi valita kokonaisuudesta ne sisällöt, jotka parhaiten tukevat heidän tarpeitaan.

TALk-keskustelu

Webinaarien ja ajankohtaiskatsausten lisäksi järjestämme TALk-keskustelun 16.12.2024.

Jää kuulolle, kun Taloushallintoliiton valmiuspäällikkö Juuso Lehmuskoski haastaa taloushallintoalan tietoturvan asiantuntijoita ajankohtaisista teemoista pyöreän pöydän keskusteluissa.

Juuson vieraaksi TALk-keskusteluun saapuu alan huippuasiantuntijoita, jotka jakavat ajatuksiaan ja vinkkejään päivän polttavista teemoista.

Yleisöllä on mahdollisuus osallistua keskusteluun ja esittää kysymyksiä. Voit lähettää kysymyksiä myös etukäteen osoitteeseen asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi. Vastaamme kysymyksiin anonyymisti tilaisuuden aikana. TALk-keskustelua ei tallenneta.

Ilmoittautuessasi ilmoittaudut kaikkiin koulutusohjelman webinaareihin samalla kertaa. Ilmoittautuminen ei ole sitova.

KLT-ylläpito

PHT-ylläpito

TNT-ylläpito

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Pakettiin kuuluvat seuraavat tuotteet:

1. Johdon tietoturva: Turvallisuusjohtaminen ja tietoturvan ajankohtaiskatsaus
    Webinaarit | 08.11.2024 09:00
  2. Johdon tietoturva: Toimittajahallinta ja Tietoturvan ajankohtaiskatsaus
    Webinaarit | 02.12.2024 09:00
  3. Johdon tietoturva: Tietoturvahäiriöt ja poikkeamatilanteiden hallinta & TALk-keskustelu
    Webinaarit | 16.12.2024 09:00
Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

0€ (+ alv)

Yleiset peruutusehdot

Kysy lisää

Kouluttajat:

Marko Buuri

Kyberturvallisuuden neuvonantaja, FM, HHJ

Buuri on Fraktal Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemus tietoturva-alasta. Buuri tuo tietoturva-asioita esiin positiivisen lähestymisen kautta ja haluaa tukea organisaatioita onnistumaan tietoturvan eri osa-alueilla.

Mika Tolvanen

Johtava tietoturva-asiantuntija, CISSP

Tolvanen on pitkän linjan tietoturvaosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus teknisestä ja hallinnollisesta tietoturva-alasta. Kokemuksensa kautta Tolvasella on vahva ratkaisukeskeinen ote hankalimpiinkin tietoturva-asioihin.

Anna Koskinen

Tietoturva-asiantuntija, KTM

Koskinen toimii hallinnollisen tietoturvan asiantuntijana Fraktal Oy:ssä. Hän on keskittynyt erityisesti tietoturvan hallinnan prosesseihin ja niitä tukevaan dokumentaatioon sekä osaamisen kehittämiseen.