Teknologia ja prosessit

IT-asiantuntijoiden tietoturvakoulutukset

Tervetuloa Taloushallintoliiton tuottamaan tietoturvallisuuden koulutusohjelmaan, joka on suunniteltu taloushallintoalalle palveluita tuottaville IT-asiantuntijoille. Koulutus koostuu webinaareista ja ajankohtaiskatsauksista, jotka tarjoavat kattavan ja käytännönläheisen oppimiskokonaisuuden IT-asiantuntijoille.

Webinaarit käsittelevät tietoturvaa eri näkökulmista ja tarjoavat teorian tueksi käytännön esimerkkejä. Kaikkiin tilaisuuksiin ei ole pakollista osallistua, vaan kukin IT-asiantuntija voi valita kokonaisuudesta itselleen relevantit sisällöt.

Webinaarit ja ajankohtaiskatsaukset tallennetaan ja ne lisätään verkko-oppimisympäristöömme, missä ne ovat katsottavissa rajatun ajan.

TALk-keskustelu

Webinaarien ja ajankohtaiskatsausten lisäksi järjestämme TALk-keskusteluita.

Jää kuulolle, kun Taloushallintoliiton valmiuspäällikkö Juuso Lehmuskoski haastaa taloushallintoalan tietoturvan asiantuntijoita ajankohtaisista teemoista pyöreän pöydän keskusteluissa.

Juuson vieraaksi keskusteluihin saapuu alan huippuasiantuntijoita, jotka jakavat ajatuksiaan ja vinkkejään päivän polttavista teemoista.

Yleisöllä on mahdollisuus osallistua keskusteluun ja esittää kysymyksiä. Voit lähettää kysymyksiä myös etukäteen osoitteeseen asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi. Vastaamme kysymyksiin anonyymisti tilaisuuden aikana. TALk-keskustelua ei tallenneta.

Ilmoittautuessasi ilmoittaudut kaikkiin koulutusohjelman webinaareihin samalla kertaa. Ilmoittautuminen ei ole sitova.

Pakettiin kuuluvat seuraavat tuotteet:

1. IT-asiantuntijan tietoturva: Tietoturva ja tietosuoja taloushallintoalalla – ajankohtaiset uhat ja trendit
    Webinaarit | 20.09.2024 09:00
  2. IT-asiantuntijan tietoturva: IT-toimittajayhteistyö & TALk-keskustelu
    Webinaarit | 04.10.2024 09:00
  3. IT-asiantuntijan tietoturva: Jatkuvuudenhallinta ja ICT-infrastruktuurin hallinnan parhaat käytännöt
    Webinaarit | 25.10.2024 09:00
  4. IT-asiantuntijan tietoturva: ICT-päätelaitteiden hallinnan parhaat käytännöt, ajankohtaiskatsaus ja TALk-keskustelu
    Webinaarit | 29.11.2024 09:00
Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

0€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin.

Yleiset peruutusehdot

Kysy lisää

Kouluttajat:

Marko Buuri

Kyberturvallisuuden neuvonantaja, FM, HHJ

Buuri on Fraktal Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemus tietoturva-alasta. Buuri tuo tietoturva-asioita esiin positiivisen lähestymisen kautta ja haluaa tukea organisaatioita onnistumaan tietoturvan eri osa-alueilla.

Anna Koskinen

Tietoturva-asiantuntija, KTM

Koskinen toimii hallinnollisen tietoturvan asiantuntijana Fraktal Oy:ssä. Hän on keskittynyt erityisesti tietoturvan hallinnan prosesseihin ja niitä tukevaan dokumentaatioon sekä osaamisen kehittämiseen.

Mika Tolvanen

Johtava tietoturva-asiantuntija, CISSP

Tolvanen on pitkän linjan tietoturvaosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus teknisestä ja hallinnollisesta tietoturva-alasta. Kokemuksensa kautta Tolvasella on vahva ratkaisukeskeinen ote hankalimpiinkin tietoturva-asioihin.