Teknologia ja prosessit

IT-asiantuntijan tietoturva: IT-toimittajayhteistyö & TALk-keskustelu

Webinaari keskittyy IT-toimittajayhteistyöhön palvelua toimittavan osapuolen näkökulmasta. Asiakkaan ja toimittajan välinen IT-toimittajayhteistyö tarkoittaa molemminpuolista kumppanuutta, jossa pyritään yhteisiin tavoitteisiin. Webinaarissa tätä yhteistyötä käsitellään erityisesti tietoturvallisuuden näkökulmasta.

Hyvä yhteistyö auttaa tunnistamaan ja ratkaisemaan mahdolliset ongelmat nopeasti sekä varmistamaan tietoturvaan liittyvien vaatimusten noudattamisen ja hallinnan. Tietoturvan osalta on keskeistä, että IT-toimittaja noudattaa asiakkaan kanssa sovittuja sopimuksia ja tietoturvallisuuden parhaita käytäntöjä, mikä suojaa molempien osapuolten liiketoimintaa ja dataa mahdollisilta uhilta.

Webinaarissa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

• Taloushallintoalan organisaation tarpeet IT-kumppanille
  • Vastuunjako tilitoimiston kanssa tietoturvakysymyksissä
  • Tietoturvan kehittäminen ja ylläpito IT-toimittajayhteistyössä

Webinaari tallennetaan ja lisätään verkko-oppimisympäristöömme, missä se on katsottavissa rajatun ajan. Webinaariosuuden pituus 30 min.

Syksyn ensimmäisessä TALk-keskustelussa jatketaan toimittajayhteistyön teemoista ja syvennetään aihetta keskittymällä pilvipalveluiden tietoturvaan. Mitä asiakkaan on hyvä ymmärtää toimittajayhteistyöstä, kun kyse on pilvipalveluista?

Valmiuspäällikkö Juuso Lehmuskoski johtaa aiheesta paneelikeskustelua mutta myös yleisöllä on mahdollisuus osallistua keskusteluun ja esittää kysymyksiä. Ensimmäisessä keskustelussa Juuson vieraaksi saapuu

• Digipoolin poolisihteeri, valmiuspäällikkö Antti Nyqvist,
  • Visma Solutionsin tietoturva- ja tietosuojajohtaja Riku Tarkiainen ja
  • Accountor Softwaren tietoturvajohtaja Mikko Sauranen.

Voit lähettää kysymyksiä etukäteen osoitteeseen asiakaspalvelu@taloushallintoliitto.fi. Vastaamme kysymyksiin anonyymisti tilaisuuden aikana. TALk-keskustelua ei tallenneta. Keskustelun pituus 30 min.

Ilmoittautuminen webinaariin tapahtuu koulutusohjelman sivulta (linkki alempana). Ilmoittautumalla koko koulutusohjelmaan, saat pääsyn kaikkiin tuleviin webinaareihin.