Taloushallinnon työ ja tulevaisuus -tapahtumassa kuulet mitä taloushallintoalan ammattilaiselta odotetaan

Muutos, teknologia ja osaaminen puhuttavat taloushallintoalaa. Näitä teemoja käsitellään maksuttomassa Taloushallinnon työ ja tulevaisuus -tapahtumassa 1.4.2022.

1.4.2022 järjestetään toisen kerran taloushallintoalan suurin virtuaalitapahtuma: Taloushallinnon työ ja tulevaisuus. Jos olet kiinnostunut taloushallinnon tulevaisuuden näkymistä, tule mukaan tapahtumaan! Tapahtumaan osallistuu yhteensä noin 2000 taloushallinnon parissa työskentelevää ammattilaista, opiskelijaa, opettajaa ja taloushallintoalasta kiinnostunutta henkilöä.

Vuonna 2021 tapahtumassa painotettiin elinikäistä oppimista. Alalla ei olla valmiita, vaan jatkuvasti oppimassa uutta. Erityisesti tietotekniikan osaamisen tarve korostuu, mutta teknologian vääjäämättömän ­vyörytyksen rinnalla kannattaa muistaa myös se, että empatiassa ja vuorovaikutuksessa me ­ihmiset olemme ylivoimaisia. Vasta ­ihmisten ja tietotekniikan hyvin suunniteltu ja toteutettu yhteistyö mahdollistaa molempien parhaiden puolien hyödyntämisen.

Tänä vuonna teemoihin muutos, teknologia ja osaaminen poraudutaan vielä syvällisemmin haastattelujen, puheenvuorojen ja paneelin avulla. Tapahtuman suola on mielenkiintoisten kumppaneiden joukko: kumppanihuoneissa on tarjolla mielenkiintoista ohjelmaa sekä keskusteluita. Tule mukaan!

Kumppanina tapahtumassa: Ajantieto Oy

Taloushallinnon työstä, työn sisällöstä ja tulevaisuudesta kiinnostuneet kokoontuvat jälleen yhteen 1.4.2022 Taloushallintoliiton järjestämässä virtuaalitapahtumassa Taloushallinnon työ- ja tulevaisuus. Tapahtuma kerää yhteen noin 2000 taloushallinon ammattilaista, työantajaa, laskentatoimen opiskelijaa ja opettajaa.

Ajantiedolla innostuimme heti maksuttomasta ja kaikille avoimesta seminaarista, jossa osaaminen ja oppiminen on nostettu yhdeksi pääteemaksi.

Viime vuonna osallistujat kiittelivät vuolaasti kumppanihuoneiden antia, jossa Ajantiedolla oli omaa live-ohjelmaa. Haastattelimme ja keskustelimme taloushallinnon ammattilaisten tulevaisuuden oppimistarpeista.

Hyvin onnistuneen tapahtuman sekä kannustavien palautteiden johdosta olemme mukana kumppanina tänäkin vuonna!

Strateginen oppiminen

Teemamme on strateginen oppiminen ja näkökulmiamme ovat strategisen oppimisen rooli omassa elämässä sekä taloushallinnon palveluyrityksen menestyksen takaajana.

Strateginen oppiminen on menestyksen kannalta relevanttia, ja kaikki oppiminen ei suinkaan ole strategista. Strategisen oppimisen avulla rakennettavan kilpailuedun ytimessä on koko työyhteisön jatkuva ja omintakeinen kyky ja halu oppia uutta. Strateginen oppiminen on laaja-alaista ja monimuotoista, innostavaa ja haluttavaa. Siihen perustuva kilpailuetu on kestävää sorttia eikä sitä pysty kopioimaan.

Strateginen oppiminen on tulevaisuuden strategista johtamista; muutosoppiminen on tulevaisuuden muutosjohtamista.

Toivon meidän kohtaavan tapahtumassa!

Jaana Koskinen
toimitusjohtaja, KLT, HHJ Pj
Ajantieto Oy

Kumppanina tapahtumassa: Saranen Consulting Oy

Sarasella on ilo olla mukana Taloushallinnon työ ja tulevaisuus -tapahtumassa kumppanina myös vuonna 2022! Viime vuoden tapahtuma oli todella onnistunut: Osallistuimme keskusteluihin ja pääsimme kuulemaan innostavia puheenvuoroja taloushallintoalan nykytilanteesta ja tulevaisuudesta.

Me Sarasella autamme yksilöitä ottamaan seuraavan askeleen taloushallinnon urapolulla ja yrityksiä kasvamaan sekä löytämään uusia osaajia mm. rekrytoivien koulutusohjelmien kautta. Taloushallinnon työ ja tulevaisuus -tapahtumassa 2021 osallistuimme puheenvuoroihin ja tarjosimme sparrailua mm. oman osaamisen tunnistamiseen. Tänä vuonna olemme mukana Osaamisen paneelikeskustelussa sekä kumppanihuoneessamme keskitytään Muutos, Teknologia ja Osaaminen -teemoihin. Nähdään linjoilla 1.4.!

Heidi Huhtala
Saranen Consulting Oy