Lahjat ja juhlat ennakkoperinnässä

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksullinen verkkokurssi, myynti verkkokaupan kautta
Aloita
Tämä verkkokoulutus on tällä hetkellä suljettu

Tässä verkkokoulutuksessa käsitellään henkilökunnalle annettuja lahjoja ja erilaisia juhlatilaisuuksia verotuksen, sosiaalivakuuttamisen ja tulorekisteri-ilmoittamisen kannalta.

Koulutuksessa läpikäydään yksityiskohtaisesti työnantajalta saatujen merkkipäivälahjojen ja muiden lahjojen verotus. Koulutuksessa sivutaan myös muulle kuin työntekijälle annettujen lahjojen verotusta. Lisäksi läpikäydään henkilökunnalle ja yhteistyökumppaneille järjestettyjen juhlatilaisuuksien verokohtelu.

Koulutuksen jälkeen

• tiedät henkilökunnalle annettujen lahjojen ja erilaisten juhlatilaisuuksien verokohtelun, sosiaalivakuuttamisen ja tulorekisteri-ilmoittamisen
  • osaat soveltaa käytännön tilanteissa oikeita verotusta, sosiaalivakuuttamista ja tulorekisteri-ilmoittamista koskevia normeja
  • pystyt neuvomaan verotuksen ja sosiaalivakuuttamisen kannalta tarkoituksenmukaisten toimintavaihtojen valinnassa

Koulutus sopii PHT-asiantuntijoille ja palkanlaskijoille sekä kaikille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan lahjoihin ja juhlatilaisuuksiin liittyvissä ennakkoperinnän kysymyksissä.

Koulutusmateriaali:
Aineisto sisältää 36 sivua (68 diaa)

Monivalintatehtäviä yhteensä:
20 tehtävää

Koulutusvideoiden kesto yhteensä:
2 tuntia 6 minuuttia.

Kouluttaja:
Janne Myllymäki, OTL, KTL

Koulutuksen sisältö:

Koulutus on julkaistu helmikuussa 2024.