Teknologia ja prosessit

Johdon tietoturva: Turvallisuusjohtaminen ja tietoturvan ajankohtaiskatsaus

Tietoturva- ja tietosuojalainsäädäntö

Turvallisuuden johtaminen on tärkeää päätöksentekijälle, koska turvallisuusasiat voivat vaikuttaa suoraan yrityksen toimintavarmuuteen ja maineeseen. Tämä tilaisuus on suunnattu taloushallintoyritysten johdossa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat lisää tietoa erityisesti tietoturvallisuuden johtamiseen liittyvistä teemoista. Tilaisuudessa käsitellään käytännönläheisesti turvallisuuden johtamiseen liittyviä tekijöitä kysymysten ja vastausten kautta.

Koulutuksen ajankohtaiskatsaus -osiossa käsitellään tietoturva- ja tietosuojalainsäädännön nykytilannetta ja ajankohtaisia asioita. Tietoturva- ja tietosuojalainsäädännön tuntemus on olennaista jokaiselle päätöksentekijälle, sillä se varmistaa yrityksen toiminnan lainmukaisuuden ja suojaa muun muassa sen mainetta. Tule siis kuulemaan, mikä on tietoturva- ja tietosuojalainsäädännössä pinnalla juuri nyt.

Ilmoittautuminen webinaariin tapahtuu koulutusohjelman sivulta (linkki alempana). Ilmoittautumalla koko koulutusohjelmaan, saat pääsyn kaikkiin tuleviin webinaareihin.

Osallistumismuoto

Etätoteutus

Alkaa

08.11.2024 09:00

Päättyy

08.11.2024 10:00

Ilmoittaudu viimeistään

25.10.2024 12:00

KLT-ylläpito

PHT-ylläpito

TNT-ylläpito

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Tämä tuote kuuluu myös kokonaisuuteen:

Kouluttajat:

Marko Buuri

Kyberturvallisuuden neuvonantaja, FM, HHJ

Buuri on Fraktal Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemus tietoturva-alasta. Buuri tuo tietoturva-asioita esiin positiivisen lähestymisen kautta ja haluaa tukea organisaatioita onnistumaan tietoturvan eri osa-alueilla.

Mika Tolvanen

Johtava tietoturva-asiantuntija, CISSP

Tolvanen on pitkän linjan tietoturvaosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus teknisestä ja hallinnollisesta tietoturva-alasta. Kokemuksensa kautta Tolvasella on vahva ratkaisukeskeinen ote hankalimpiinkin tietoturva-asioihin.

Saatat myös pitää...