Teknologia ja prosessit

Johdon tietoturva: Toimittajahallinta ja Tietoturvan ajankohtaiskatsaus

Tekoäly ja taloushallinto

IT-toimittajayhteistyö on keskeinen tekijä yrityksen tietoturvallisuuden kannalta, sillä oikeiden IT-ratkaisujen ja palveluiden valinta vaikuttaa suoraan tietoturvallisuuden tasoon. Tämä tilaisuus on suunnattu taloushallintoyritysten johdossa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat lisää tietoa IT-toimittajayhteistyöhän liittyvistä teemoista tietoturvallisuuden johtamisen ja hallinnan näkökulmasta. Tilaisuudessa käsitellään käytännönläheisesti IT-toimittajatyöhön ja sen tietoturvallisuuteen liittyviä tekijöitä kysymysten ja vastausten kautta.

Koulutuksen ajankohtaiskatsaus-osiossa käsitellään tekoälyä erityisesti taloushallinnon näkökulmasta. Ymmärrys tekoälyteknologioista ja niiden käyttömahdollisuuksista on tänä päivänä keskeistä päätöksentekijälle, sillä ne vaikuttavat merkittävästi liiketoiminnan kehitykseen ja kilpailukykyyn. Koulutuksessa käsitellään ajankohtaisia tekoälyyn ja tietoturvaan liittyviä uhkia ja mahdollisuuksia.

Ilmoittautuminen webinaariin tapahtuu koulutusohjelman sivulta (linkki alempana). Ilmoittautumalla koko koulutusohjelmaan, saat pääsyn kaikkiin tuleviin webinaareihin.

Osallistumismuoto

Etätoteutus

Alkaa

02.12.2024 09:00

Päättyy

02.12.2024 10:00

Ilmoittaudu viimeistään

18.11.2024 12:00

KLT-ylläpito

PHT-ylläpito

TNT-ylläpito

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Tämä tuote kuuluu myös kokonaisuuteen:

Kouluttajat:

Marko Buuri

Kyberturvallisuuden neuvonantaja, FM, HHJ

Buuri on Fraktal Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemus tietoturva-alasta. Buuri tuo tietoturva-asioita esiin positiivisen lähestymisen kautta ja haluaa tukea organisaatioita onnistumaan tietoturvan eri osa-alueilla.

Anna Koskinen

Tietoturva-asiantuntija, KTM

Koskinen toimii hallinnollisen tietoturvan asiantuntijana Fraktal Oy:ssä. Hän on keskittynyt erityisesti tietoturvan hallinnan prosesseihin ja niitä tukevaan dokumentaatioon sekä osaamisen kehittämiseen.