Tulevaisuus Oy on yrittäjän liiketoiminnan kehittämisen sparraaja ja vastuullinen kumppani kolmella koolla; Kokemuksella, koulutuksella ja kehittämisellä.

Olemme Finago Procountor sertifioitu toimisto. Huolehdimme asiakkaittemme lakisääteisistä raportointivelvoitteista, liiketoiminnan terveydestä sekä tulevaisuudesta.  Ratkaisevaa ei ole koko vaan osaaminen, asenne ja oikeat verkostot.

Olemme perheyritys, jossa äiti-tytär-tiimiä yhdistää vuosittaisilla koulutuksilla ylläpitämämme vahva ammatillinen taloushallinnon osaaminen sekä kirjanpidossa, verotuksessa että talousjohtamisessa.

Tulevaisuuden liiketoiminnan keskiössä on vastuullisuus ja niin olemmekin laskeneet hiilijalanjälkeämme jo vuodesta 2021 alkaen ja julkaisseet vastuullisuusraporttimme vuodesta 2023 alkaen. Tuemme myös asiakkaita kohti kestävän liiketoiminnan tulevaisuutta tarjoten vastuullisuuskonsultoinnin ja -raportoinnin palveluita. Kanssamme et ole matkallasi yksin!

Jos kaipaat rinnallesi taloushallinnon moniottelijaa, ota yhteyttä satu@tulevaisuus.eu

Tietoja yrityksestä

Palvelualueet

Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut, Vastuullisuuskonsultointi, Vastuullisuusraportointi, Yritysjohdon henkinen tukeminen, Advisory board-palvelut, Liikkeenjohdon konsultointi

Lisäpalvelut

Koska yksikään y-tunnus ei tee mitään, vaan takana on aina tunteva ja kokeva ihminen, niin Satu on kirjanpidon ja laskennan (KLT) ja talouden suunnittelun ja yritysneuvonnan (TNT) asiantuntijan lisäksi myös ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti (RatKes). Osana liiketoiminnan yritysneuvontapalveluita Satu tukee yrittäjän henkistä hyvinvointia; hyvinvoiva yrittäjä - hyvinvoiva yritys!

Palvelukielet

suomi