Auttajat Oy

Auttajat Oy on raumalainen tilitoimisto, joka on palvellut asiakkaitaan ammattitaitoisesti jo yli 30-vuoden ajan. Tarjoamme perinteisten tilitoimistopalvelujen kuten kirjanpito, palkanlaskenta ja tilinpäätöspalveluiden lisäksi taloushallinnon ulkoistusta, talouspäällikköpalvelua sekä vero- ja yhtiöoikeudellisia asiantuntijapalveluita. Avustamme asiakkaitamme myös yritysrahoituksen hankinnassa. Olemme vahva toimija alueellamme. Palvelemme asiakkaitamme Rauman toimipisteestä. Paikallisuuden lisäksi tavoitamme asiakkaat myös valtakunnallisesti sähköisen taloushallinnon ja laaja-alaisten asiantuntijapalveluiden avulla.

Tietoja yrityksestä

Palvelualueet

Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut

Lisäpalvelut