Aallon Helsinki Oy

Kotka

Aallon Helsinki on yli 60 vuotta toiminut suomalainen perheyritys, joka on nykyään osa Aallon Group Oyj konsernia. Meille huippuluokkainen taloushallinto on sydämen asia ja toimimme edelleen perheyritysarvoilla, mutta ison konsernin hyödyt mukaan luettuna. Tuotamme oman taloutensa kehittämisestä ja säntillisestä hoitamisesta kiinnostuneille asiakkaille korkealaatuisia taloushallinnon ulkoistuspalveluita. Tilitoimistomme on yksi alan vanhimmista yrityksistä ja olemme koko historiamme ajan olleet keskeisessä roolissa kehittämässä kotimaisen taloushallinnon laatua ja luotettavuutta. Yrityksellämme on taloushallintopalveluiden tuottamista koskeva laatujärjestelmä, joka täyttää SFS EN ISO 9001 -laatustandardin vaatimukset. Laatujärjestelmämme sertifioitiin alan ensimmäisenä vuonna 1996. Sertifioinnin ylläpitämiseksi toimintaamme kehitetään jatkuvasti ja laatujärjestelmän toimivuus auditoidaan vuosittain.

Aallon Helsinki Oy:llä on toimipisteet Helsingin lisäksi Kotkassa, Lahdessa ja Joensuussa.

Tietoja yrityksestä

Palvelualueet

Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut

Lisäpalvelut