Pienen osakeyhtiön esimerkkitilinpäätös

Haluatko olla varma, että teet tilinpäätöksen oikein? Taloushallintoliiton klassikkojulkaisu on päivitetty syksyllä 2023 ja se on siirtynyt verkkoon! Pienen osakeyhtiön esimerkkitilinpäätös on korvaamaton työkalu tilinpäätöksen laatijalle.

Verkkojulkaisu helpottaa työtäsi:

• Saat selkeän käsityksen siitä, miten Malliyritys Oy:n tilinpäätös on laadittu kirjanpitolain vaatimuksia noudattaen.
  • Tuloslaskelma ja tase on laadittu laajoina siten, että kaikista liitetietovaatimuksista on esimerkki.
  • Voit soveltaa mallia omassa työssäsi tilinpäätöksen laatijana. Malliyrityksen tilinpäätös toimii hyvänä esimerkkinä tilinpäätöksen laatimisesta oikein.

Taloushallintoliiton jäsenet ja tilitoimistokumppanit saavat julkaisun jäsenetuna käyttöönsä!

Tarjoamme jäsenten työntekijöille tämän suositun, päivitetyn julkaisun jäsenetuna. Jäsenemme työntekijänä verkkojulkaisua ei tarvitse ostaa. Kirjaudu sisään tunnuksillasi, niin verkkojulkaisu avautuu luettavaksi.

Jos työskentelet Taloushallintoliiton jäsentoimistossa, mutta et tunnuksillasi saa vielä jäsensisältöjä auki, syötä omissa tiedoissasi yrityksen y-tunnus työnantajani-kenttään. Jos yritys on Taloushallintoliiton jäsen, lähtee tästä viesti jäsenyrityksen nimetylle vastuuhenkilölle. Vastuuhenkilön hyväksynnän jälkeen sinulla on pääsy Taloushallintoliiton jäsenille tarkoitettuihin materiaaleihin ja jäsenalennuksiin.

Hanki verkkojulkaisu ostamalla se verkkokaupastamme

Siirry verkkokauppaan ostamaan julkaisu. Kun olet suorittanut oston loppuun, julkaisu avautuu sinulle luettavaksi hetken kuluttua tällä sivulla.

Kun olet kirjautuneena sisään, julkaisun sisällysluettelo näkyy tämän sivun vasemmassa sivupalkissa.