OP Yrityspankin maksuliikenneratkaisut

Tilauksen tila
Ei liittynyt
Maksuton

Järjestimme 23. toukokuuta 2024 OP Yrityspankin kanssa webinaarin moderneista maksuliikenneratkaisuista. Webinaarissa kuulet eurooppalaisista ja kansainvälisistä maksuliikenteen regulaatio- ja kehityshankkeista, kuten SEPA-pikamaksuregulaatiosta ja digitaalisesta eurosta sekä näiden vaikutuksesta yritysten maksuliikenteeseen.

Webinaarissa käytiin läpi OP:n ratkaisuja kehittyvässä kansainvälisessä maksuliikenneympäristössä ja mitä mahdollisuuksia ne tuovat suomalaisten yritysten maksuliikenteen ja talouden prosessien kehittämiseen. Mukana puhumassa olivat OP:n asiantuntijat Eero Immonen, Suvi Pääsky, Miikka Vanhalakka ja Taloushallintoliiton Janne Fredman.

Täältä voit katsoa webinaarin tallenteen ja ladata itsellesi esitysaineistot. Webinaari on katsottavissa maksutta, kun olet kirjautunut sisään oppimisympäristöömme.

Huom. Webinaari ei ole verkkokoulutus eikä sen katsomisesta saa todistusta. Webinaarista ei myöskään tule automaattista suoritusmerkintää KLT-, PHT- tai TNT-pätevyysraportointiin.

Kohteen Verkkokoulutus sisältö