Taimer Ltd.

Taimer – ratkaisu työnteon yksinkertaistamiseen!
Taimerissa on Myynnin CRM, Projektinhallinta, Viestintä & Laskutus yhdessä kokonaisvaltaisessa ratkaisussa, joka antaa
läpinäkyvyyttä, lisää tehokkuutta, sekä säästää aikaa ja rahaa kun voit unohtaa jopa 10 erillistä sovellusta. Mukana kattava resursointi, toistuvien tehtävien hallinta ja massamuutokset, monipuolinen työajankirjaus ja helppo laskutus. Taimer integroituu täydellisesti taloushallinto-ohjelmistoihin mahdollistaen saumattoman digitaalisen työympäristön.

Lisätietoa: 

Tarjous Taloushallintoliiton jäsenille
Taimerin ohjelmisto kaksi ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi (12 kk:n lisenssit 10 kk:n hinnalla)
• Etu voimassa vuosisopimuksen tehneille asiakkaille
• Taloushallintoliiton jäsenyys ilmoitettava tilausvahvistuksen yhteydessä
• Etu koskee vain uusia asiakkaita
 

Tutustu meihin tästä