Sopimustieto.fi

Sopimustieto.fi on sopimista helpottava palvelu luotettavilla sisällöillä. Sopimustieto kannustaa yhteisöjä ja yksityishenkilöitä vastuullisuuteen ja tuo juristien laatimat ja auditoidut sisällöt älykkään teknologian avustamina kaikkien saataville.

Palvelu on kehitetty erityisesti tilitoimiston tarpeita ajatellen. Palvelun älykäs Sopimuskone mukauttaa juridiset sisällöt aina laatijan valintojen perusteella hänen tilanteeseen sopiviksi. Näin jokainen voi laatia luotettavan sopimuksen ilman aikaisempaa kokemusta juridisista sisällöistä.

Palvelun avulla jokainen kirjanpitäjä voi vaivatta laatia luotettavilla juridisilla sisällöillä sopimuksia ja muita asiakirjoja sekä allekirjoittaa ne sähköisesti. Palvelussa laaditut tai allekirjoitetut sopimukset arkistoituvat automaattisesti suojatun Sopimustilin Arkistoon. Sopimustieto.fi -palvelussa voi myös tarkastaa sopimusta laatiessa sopijapuolten Patentti- ja rekisterihallituksen rekisteritiedot, sekä yritysten ja yksityisten luottotiedot.

Lisätietoa:

Sopimuksen laatiminen, allekirjoittaminen SopimusSign Helpolla ja arkistointi on yksityishenkilöille maksutonta. Yritysten ja yhdistysten Sopimustilin hinnoitteluun voi tutustua täältä. Palvelua ylläpitää Suomen Sopimustieto Oy.

Lisätietoa voit pyytää osoitteesta asiakaspalvelu [at] sopimustieto.fi.