Saranen Consulting

Osaaminen, koulutus

Saranen Consulting tarjoaa Taloushallintoliiton jäsenille joustavan ja riskittömän rekrytointikanavan, jonka kautta on mahdollista löytää kehittymishaluisia ja motivoituneita talous- ja palkkahallinnon osaajia.

Saranen Consultingin rekrytoivissa koulutusohjelmissa yritys säästää aikaa ja vaivaa; Sarasella huolehditaan hakijoiden esiarvioinnista ja yritykselle ehdotetaan potentiaalisimmat kandidaatit. Yrityksen tarvitsee sitoutua ohjelmaan vasta, jos ohjelman kautta löytyy sopiva osaaja ja päätöksen henkilön rekrytoinnista voi tehdä koulutusohjelman päätteeksi.

Koulutusohjelmassa yrityksen valitsema talous- ja/tai palkkahallinnon osaaja työskentelee yrityksessä 6 kk koulutussopimuksella ja osallistuu samalla laadukkaaseen asiantuntijakoulutukseen. Koulutuksessa syvennytään mm. kirjanpidon periaatteisiin ja erityiskysymyksiin, tilinpäätökseen, palkanlaskentaan, Excelin tehokäyttöön taloushallinnon asiantuntijan työkaluna, talouden prosessien digitalisoitumiseen, keskeiseen vero- ja työlainsäädäntöön sekä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoihin.

Koulutusohjelman kokonaishinta yritykselle on 8 100 € (+ alv) / 6 kk, eikä ohjelman ajalta synny palkka- tai henkilökuntakuluja.

Taloushallintoliiton jäsenet saavat halutessaan maksutonta näkyvyyttä ohjelmien hakijamarkkinoinnin yhteydessä sekä mahdollisuuden vaikuttaa hakijakriteereihin tarkemmin.

Keväällä 2016 talous- ja palkkahallinnon koulutusohjelma eTalousPro käynnistyi Savon, Pohjois-Karjalan, Kainuun ja Lapin alueilla. Koulutusohjelman kautta on mahdollista löytää sopivia tekijöitä esimerkiksi kirjanpitäjän, palkanlaskijan, taloushallinnon assistentin sekä talous- tai palkkahallinnon sovellustuen rooliin.

Lisätietoja: Kirsi Havu, p. 050 444 9157, kirsi.havu [at] saranen.fi (subject: Taloushallintoliiton%20j%C3%A4sentarjous)

etalouspro.fi/yrityksille