Maestro

Maestro keskittyy tuottamaan laadukkaita taloushallinto- ja kirjanpito-ohjelmistoratkaisuja tilitoimistoille ja heidän asiakkailleen. Kumppanuusohjelmamme Verso on Maestron konsepti tilitoimistoille, jossa kasvatamme molempien liiketoimintaa kilpailematta keskenämme.

Tehokkaiden, tilitoimistoille suunniteltujen ja luotujen kirjanpito-ohjelmien lisäksi Verson avulla tilitoimisto menestyy paremmin ja saa leveämmät hartiat, joilla voi taklata merkittävästi itseään suurempia kilpailijoita kiristyvässä kilpailussa. Tehostamme liiketoimintaa kehittämällä yhdessä tehokkaita toimintamalleja niin tilitoimistoille itselleen kuin heidän asiakkailleen.

Haluamme auttaa tilitoimistoja kehittymään automatisoimalla ja mahdollistamalla kirjanpito-ohjelmien yhteiskäyttö asiakkaiden kanssa, sekä tuotteistamalla palveluja, joilla menestyä muuttuvassa markkinassa.

Maestro ei aseta rajoituksia tilitoimiston omalle toiminnalle. Perinteinen kirjanpito ja sähköiset pilvipalvelut toimivat rinnakkain samalla kirjanpito-ohjelmalla, vaikka jokaiselle asiakkaalle erikseen räätälöitynä. On tilitoimistosi sitten yhden hengen yritys, tai useiden toimipisteiden ja kymmenien työntekijöiden kasvuyritys, hoidat kaikki tilitoimistosi tarvitsemat toiminnot samalla ohjelmistolla yhtä tehokkaasti.

Lue lisää Maestron palveluista tilitoimistoille: www.maestro.fi/verso

Mielenkiintoisia tarinoita tilitoimistoyrittäjille ja kirjanpitäjille: versoblogi.maestro.fi

Lisätietoja myös Maestron tilitoimistomyynnistä:
-    Liiketoimintajohtaja, KLT Matti Iivarinen, puh. 0207 505 733
-    Asiantuntijamyyjä Juha-Pekka Mikkonen, puh. 0207 505 730