FabricAI Oy

Taloushallintoliiton yhteistyöjäsen FabricAI Oy:n Tripper:

Hyvästele kirjoitustyö – Tripper kirjoittaa kuittien tiedot, laatii matkalaskut ja esivalmistelee kirjanpitoaineiston puolestasi. Esivalmistellun kirjanpitoaineiston avulla siirrät kaikki asiakkaasi matkat ja kuitit kirjanpitoon alle 60 sekunnissa.

• Ei kirjoittamista – kuittien tiedot kirjoitetaan puolestasi
  • Ei laskemista – matkakorvaukset lasketaan automaattisesti
  • Helpottaa työtäsi – Tripper esivalmistelee kirjanpidon puolestasi
  • 100% turvallinen – Kaikki tieto hyvässä turvassa ja tallessa

Voitte asiakkaanne kanssa ottaa Tripperin käyttöön siinä laajuudessa kuin haluatte: PDF-korvaajana, työtehtävien nopeuttajana tai matkalaskuprosessin automatisoijana. Matkalaskuprosessin automatisointi edellyttää ohjelmistorajapinnan käyttöönottoa. Tripper soveltuu käytettäväksi sähköisen tai ns. perinteisen kirjanpidon tukena. Tripperin käyttöönotto ei vaadi käytössä olevien ohjelmien ja järjestelmien vaihtamista. Matkalaskut Tripperin avulla käyttäjä tekee matkalaskun alle viidessä sekunnissa:

• Käyttäjä valitsee määränpään tai nykyisen sijainnin
  • Tekoäly laskee matkan pituuden, keston ja korvaukset
  • Tiedot kirjoitetaan matkalaskulle automaattisesti

Tutustu matkalaskun tekemiseen Kuitit Tripper lukee ja kirjoittaa kuittien tiedot automaattisesti:

• Käyttäjä lisää kuitin Tripperiin
  • Optinen kuvantunnistus ja tekoäly käsittelevät kuitin
  • Kuitin tiedot kirjoitetaan valmiiksi: ALV erittely, summat, myyjän y-tunnus, jne.

Tutustu kuittiskanneriin Raportointi Tripper lähettää kaikki matkat ja kuitit esikäsiteltynä sähköpostiisi. Voit myös siirtää tiedot ohjelmallisesti muihin ohjelmiin REST-API kautta. Tutustu ja kokeile Tripperiä veloituksetta Yhteistyö ja asiakaspalvelu: Jarkko Tolvanen, 0505219152 jarkko [at] gettripper.com Teknologia ja kehitys: Juhani Tolvanen, 0505934915 juhani [at] gettripper.com Siirry Tripperin nettisivulle