Accountor HR Solutions Oy

Accountor HR Solutions Oy on henkilöstö- ja palkkahallinnon ratkaisuihin keskittynyt asiantuntija- ja teknologiatalo. Asiakkaat saavat mutkattoman ja asiantuntevan projektitoimituksen, jatkuvat tukipalvelut ja näkemystä liiketoiminnan muutostilanteisiin.

Osaamisen selkärankana toimii Suomen suosituin HR- ja palkkajärjestelmäkokonaisuus Mepco HRM, jonka moduuleita ovat Palkat, HR ja Rekrytointi. Selainpohjaisen käyttöliittymän avulla järjestelmä toimii myös tableteilla ja mobiililaitteilla. Mepco HRM on Accountor HR Solutionsin omistama ja täysin itse kehitetty kotimainen tuote.

Tarjoamme ratkaisuja kaiken kokoisille yrityksille koosta ja toimialasta riippumatta. Yksi merkittävä toimiala on palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluja tuottavat palveluntarjoajat, kuten tilitoimistot, joille Mepco HRM tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet oman liiketoimintansa kehittämiseen ja laajentamiseen HRM -palveluiden alueella.