Perintäritari Oy

Perintäritari Oy on erityisten pienten yritysten inhimillinen ja ihmisläheinen kumppani maksuvalvontaan ja perintään.

Perintäritari Oy haluaa auttaa erityisesti pieniä yrityksiä tekemään parempaa liiketoimintaa, ja auttaa yrityksiä/yrittäjiä laadukkaan ja asiakkaat huomioivan maksuvalvonnan tekemisessä.

Saatavien perintä on liiketoiminnassa pakollinen paha ja haluamme haluaa tehdä sen mahdollisimman kivuttomasti. Itse pienenä ja yrittäjävetoisena toimijana ymmärrämme hyvin muiden pienten yritysten liiketoiminnasta ja siten toteutamme saatavien perintää aina asiakkaat edellä.

Hinnoittelumme ( https://perintaritari.fi/hinnasto/ ) on avointa kaikille osapuolille: palkkiomme onnistumista on max 10% (kuitenkin vähintään 25€) saatavan loppusummasta. Jos emme toimissamme onnistu, mitään kuluja ei palvelustamme muodostu. Löydymme myös Fennoan ohjelmistosta integroituna perintäkumppanina. Toimintaamme ohjaa arvot: auttaminen, arvostus, vastuullisuus ja jatkuva oppiminen.

Meillä ei ole erillisiä vuosimaksuja emmekä solmi osapuolia sitovia sopimuksia. Tyytyväisyys määrää kumppanuuden keston. Huolehditaan yhdessä kassavirta kuntoon asiakassuhteita vaalien ja kokonaisuus huomioiden.

Perintäritari Oy

Porvarinkatu 4 B 16