IndexHelsinki Oy

Index Varainhoito

Index Varainhoito on täysin riippumaton varainhoitoyhtiö – meillä ei ole omia tuotteita emmekä edusta muiden tuotteita. Haluamme tarjota henkilökohtaist

Index Varainhoitoon täysin riippumaton varainhoitoyhtiö – meillä ei ole omia tuotteita emmekä edusta muiden tuotteita. Haluamme tarjota henkilökohtaista palvelua ja olla asiakkaan kumppani kaikissa sijoittamiseen liittyvissä asioissa:

Tarjoamme sijoitustoiminnan suunnittelun, toteutuksen sekä säännöllisen seurannan ja kokonaisvaltaisen raportoinnin. Sijoitustoiminnassa kiinnitämme erityistä huomiota kokonaiskustannuksiin sekä riskienhallintaan. Index Varainhoito on kotimainen, henkilöstön omistama yritys ja olemme erikoistuneet indeksisijoittamisen periaattein toteutettuun varainhoitoon. Tarjoamme varainhoitopalveluita yksityishenkilöille, yrittäjille ja yhteisöille.

Olemme sitoutuneet YK:n vastuullisen sijoittamisen periaatteisiin (PRI) ja Index Varainhoito valittiin Suomen parhaaksi varainhoitajaksi Arvopaperi-lehden selvityksessä (2017).

IndexHelsinki Oy

Kanavaranta 9