Kirjanpito ja tilinpäätös, Verotus, Yritysjuridiikka

Tili- ja veropäivät 2023

23. – 24.1.2023

Taloushallinnon ammattilaisten vuoden päätapahtuma. Tarjolla on paras kokonaisuus, mitä juuri nyt ammattilaisen on tiedettävä.

Mukana on mm controllereita, kirjanpitäjiä, KLT-asiantuntijoita, talousjohtajia, tilitoimistojohtajia, tilintarkastajia, laskentatoimen opettajia ja talouspäälliköitä.

Osallistumismuoto

Lähi- ja etätoteutus

Alkaa

Tammikuu 2023

HELSINKI

KLT-ylläpito

2 pv, ydinosaamisalue

PHT-ylläpito

2 pv, muu osaamisalue

Talousosaaminen

Ammattilainen

Henkilöstöhallinto-osaaminen

Ammattilainen

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Paras kokonaisuus taloushallinnosta

Tarjolla on paras kokonaisuus, mitä juuri nyt ammattilaisen on tiedettävä.

Kaikille taloushallinnon ammattilaisille avoin tapahtuma kokoaa vuosittain yhteen yli 1000 osallistujaa.

Vuoden 2022 osallistujat antoivat arvosanaksi 4,6 / 5,0!

Sisältö

Ohjelma julkaistaan syksyllä 2022.

Kysy lisää

Kouluttajat:

Leena Rekola-Nieminen

KLT, ekonomi, Taloushallintoliiton kouluttaja

Rekola-Nieminen on pitkänlinjan tilitoimistoammattilainen ja kokenut kouluttaja taloushallinnon alalta. Hän on KILAn jäsen ja liiton kirjanpitoasiantuntija. Rekola-Nieminen on julkaissut kirjoja ja artikkeleita kirjanpidosta.

Tuomas Honkamäki

KHT

Honkamäellä on yli 23 vuoden kokemus tilintarkastuksesta ja kirjanpidosta. Hän toimii alan aktiivisesti kouluttajana sekä kirjoittajana. Tuomas on toiminut kirjanpitolautakunnan jäsenenä ja varajäsenenä. Hän on keskittynyt erityisesti erilaisten yritysjärjestelyjen, konsernitilinpäätösten ja käynnistysvaiheen yritysten kirjanpidollisiin kysymyksiin. Nykyisin hän toimii myös Itä-Suomen yliopistossa laskentatoimen yliopisto-opettajana.

Kari Alhola

CEO, yrittäjä, veroasiantuntija

Alholalla on laaja ja monipuolinen kokemus yritysten ja yrittäjien veroneuvonta- ja muista talouden hallinnan asiantuntijatehtävistä. Hän on kirjoittanut lukuisia taloushallinnon, johtamisen ja verotuksen tietokirjoja. Lisäksi hän on toiminut erilaisten yhteisöjen johtotehtävissä useita vuosia.

Markku Ojala

verotuksen johtava asiantuntija

Markku Ojala toimii Taloushallintoliitossa verotuksen asiantuntijana. Hänellä on pitkäaikainen kokemus eri tehtävissä erityisistä yritysten verokysymyksistä.

Marko Ojala

KTM, veroasiantuntija

Ojalalla on mittava yli 25-vuoden käytännön kokemus kotimaan ja ulkomaiden arvonlisäverotuksesta. Hän on kirjoittajana useissa arvonlisäverotusta käsittelevissä teoksissa. Ojala on kokenut kouluttaja, joka on arvostettu selkeästä ja käytännönläheisestä koulutustavastaan.

Seppo Villa

Varadekaani, OTT, professori

OTT Seppo Villa on Helsingin yliopiston kauppaoikeuden professori. Professori Villa on kirjoittanut yli 30 yhtiöoikeutta käsittelevää teosta yksin tai yhdessä muiden kanssa.

Katja Halonen

Asianajaja, varatuomari, KTM

Halonen työskentelee osakkaana Asianajotoimisto Teperi & Co Oy:llä. Hän on myös auskultoinut Helsingin käräjäoikeudessa ja työskennellyt yhdessä Suomen suurimmista tilintarkastusyhteisöistä. Halonen on Helsingin asianajajayhdistyksen hallituksen jäsen.

Tuomas Tahvanainen

KLT, KTM, toimitusjohtaja

Tahvanainen on työskennellyt tilitoimistoalalla vuodesta 1998 ja ollut mukana mm FIA-projektissa. Tuomaksella on pitkä kokemus kasvuyhtiöiden talouspäällikkötehtävistä ja hän on ollut mukana saamassa Tasavallan Presidentin Kansainvälistymispalkintoa vuonna 2010. Lisäksi hänellä on kokemusta Taloushallintoliiton hallituksesta, Verotuksen, Osaamisen ja Kirjanpidonasiantuntijaryhmistä.

Paula Roima

KHT

KHT Paula Roimalla on 15 vuoden kokemus pk-yhtiöiden ja pörssiyhtiöiden tilintarkastamisesta. Roimalla on omakohtaisia kokemuksia yrittäjyydestä ja sydäntä lähellä ovat erityisesti pienyhtiöiden talouteen ja hallintoon liittyvät kysymykset. Roima tunnetaan ”sometilintarkastajana” ja häntä voi seurata eri somekanavissa.

Saatat myös pitää...

• Tilitoimistoristeily