Henkilöstöhallinto, Johtaminen ja kehittäminen, Teknologia ja prosessit

Strateginen oppiminen – taloushallinnon palveluyrityksen menestyksen takaaja

Taloushallinnon osaaminen on paljon muutakin kuin taloutta. Jatkossa erottautuvat erityisesti ne, jotka oppivat ajoissa, yhdessä ja asiakkaidensa kanssa. Automaation edelleen lisääntyessä meidän kannattaa ruveta hyödyntämään inhimillisiä vahvuuksiamme entistä laajemmin. Oppiminen ja uusien asioiden oivaltaminen auttavat luomaan asiakkaille uutta arvoa tuottavia palveluita. Inhimillinen pääoma ratkaisee ja sen luomisessa tarvitaan strategista eli menestyksen kannalta relevanttia oppimista.

Koulutus sopii taloushallinnon ammattilaisille, kehittäjille, johdolle ja yrittäjille sekä muille yrityksensä arvon kasvattamisesta kiinnostuneille omistajille.

Osallistumismuoto

Lähitoteutus

Alkaa

02.11.2022 09:00

Päättyy

02.11.2022 16:00

Ilmoittaudu viimeistään

26.10.2022 23:59

Taloushallintoliitto kokoustilat, Salomonkatu 17 A 11. krs, 00100, Helsinki

KLT-ylläpito

1 pv, ydinosaamisalue

PHT-ylläpito

1 pv, muu osaamisalue

Talousosaaminen

Ammattilainen

Liiketoimintaosaaminen

Ammattilainen

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

645€ (+ alv)

465€ (+ alv)

570€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Hinta sisältää luennot, sähköisen luentoaineiston, aamu- ja iltapäiväkahvit, lounaan ja strategisen oppimisen henkilökohtaisen työkirjan.

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Tässä koulutuksessa tutustut strategiseen oppimiseen, oivallat sen mahdollisuudet oman ja työyhteisön menestyksen lähteenä, opit keskeisiä työkaluja ja hahmotat käytännön etenemispolkuja, mistä kannattaa aloittaa, ja miten edetä juuri itselle ja omalle työyhteisölle sopivin askelin.

Koulutusmateriaalin lisäksi osallistujat saavat toukokuussa 2022 ilmestyneen Strateginen oppiminen – taloushallinnon palveluyrityksen menestyksen takaaja -työkirjan.

Sisältö

Päivän teemat

Taloushallinnon strategiat, palvelut ja oppiminen

Oppiminen työhyvinvoinnin lähteenä

Miksi juuri nyt kannattaa herätä strategiseen oppimiseen?

Taloushallinnon palvelualan muuttuva asiakasarvo ja uudet menestystekijät

Strategisen oppimisen tausta, perusta ja näkökulmia

Strategisen oppimisen keskeiset työkalut

Oppimisen johtaja (CLO) ja johtaminen

Strategisen oppimisen toimintamalli – mistä lähteä liikkeelle?

Kysy lisää

Kouluttajat:

Juha Koskinen

strategisen oppimisen tienraivaaja

Juha Koskinen on strategisen oppimisen tienraivaaja ja tietokirjailija. Hän on toiminut johtajana, strategina, yrittäjänä, työelämätaitojen kouluttajana ja konsulttina kansainvälisistä korporaatioista start up -yrityksiin, julkisen sektorin toimijoista taideorganisaatioihin. Juha on nykyajan metsästäjä-keräilijä, monien liemien kokki ja Ajantiedon toinen yrittäjä, DI ja VTM.