Palkkahallinto, Työoikeus

PHT-valmennus: Työsopimuslaki

Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset työsuhteeseen liittyvät asiat tiivistetysti läpi työsuhteen solmimisesta työsuhteen päättämiseen. Päivän aikana käsitellään mm. työsopimuksen muotoa ja kestoaikaa, syrjintäkieltoa ja tasapuolista kohtelua, sairausajan palkkaa, työnteon estymistä ja palkanmaksua, kilpailevaa toimintaa, liike- ja ammattisalaisuuksia sekä kilpailukieltosopimuksia, työsuhteen päättymistapoja ja päättämismenettelyä sekä päättämisperusteita ja vahingonkorvausvelvollisuutta.

Koulutus sopii erinomaisesti jo PHT:n suorittaneelle, joka haluaa vahvistaa osaamistaan alueilta, jotka PHT:n tulee hallita.PHT-tenttiin tähtäävälle koulutus helpottaa PHT-tentin luku-urakkaa ja vahvistaa osaamista. Koulutus soveltuu hyvin myös muille palkkahallinnon ammattilaisille.

Koulutus kuuluu PHT-valmennuksen koulutuskokonaisuuteen. Voit valita koko PHT-valmennuskokonaisuuden tai sen yksittäisiä koulutuksia.

Osallistumismuoto

Etätoteutus

Alkaa

Huhtikuu 2023

KLT-ylläpito

1 pv, muu osaamisalue

PHT-ylläpito

1 pv, ydinosaamisalue

Liiketoimintaosaaminen

Perusosaaja

Henkilöstöhallinto-osaaminen

Ammattilainen

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta sisältää:

Hinta sisältää luentoaineiston.

Yleiset peruutusehdot

Kuvaus

Tämä kokopäivän koulutus kuuluu PHT-valmennuksen koulutuskokonaisuuteen, johon olemme koonneet koulutuspäiviä PHT:lle ja PHT:ksi tähtäävälle.

Kouluttaja on työoikeuteen erikoistunut asianajaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus työoikeudellisten asioiden hoitamisesta.

Sisältö

• Työsopimuksen tekeminen
  • Työnantajan velvollisuudet
  • Työntekijän velvollisuudet