Orientaatio (Palkka- ja henkilöstöhallinto – Kansainvälisten tilanteiden erikoistumisohjelma)

Palkka- ja henkilöstöhallinnon erikoistumisohjelman aloitustapaaminen

Tämä koulutus on tarkoitettu vain Palkka- ja henkilöstöhallinnon kansainvälisten tilanteiden erikoistumisohjelmaan suorittaville.

Orientaatiossa tutustut muihin ryhmäläisiin ja kouluttajiin. Kuulet tarkemmin erikoistumisohjelman eri moduulien sisällöistä ja niihin liittyvistä tehtävistä.

Osallistumismuoto

Etätoteutus

Alkaa

06.03.2024 09:00

Päättyy

06.03.2024 09:30

Kirjaudu sisään, niin saat sinulle kuuluvat alennukset.

Hinta Jäsenhinta Pätevyyshinta

0€ (+ alv)

Hinta sisältää:

Orientaatio sisältyy Palkka- ja henkilöstöhallinto – Kansainvälisten tilanteiden erikoistumisohjelmaan.

Yleiset peruutusehdot

Kysy lisää

Tämä tuote kuuluu myös kokonaisuuteen:

Kouluttajat:

Esa Johnsson

KTM, Manager

Esa Johnsson on kouluttanut pitkään Taloushallintoliitossa kansainvälisistä asioista. Hän johtaa vuosittain useiden satojen ulkomaankomennusten toteutusta Metso Outotecin kansainvälisiä komennuksia hoitavassa tiimissä. Ennen Metso Outotecille siirtymistä hän toimi yli vuosikymmenen ajan yritysmaailman konsulttina KPMG:llä ja PwC:llä avustaen yritysten ulkomaankomennuksiin liittyvissä kysymyksissä. Esa Johnsson on myös itse työskennellyt pitkään ulkomailla, veroasioissa USA:ssa pari vuotta sekä Ulkoministeriön palveluksessa Thaimaassa viiden vuoden ajan.

Anna-Leena Rautajuuri

johtava veroasiantuntija

Anna-Leena Rautajuuri toimii henkilöasiakkaiden tuloverotuksen johtavana veroasiantuntijana Verohallinnossa Etelä-Suomen verotoimisto 2:ssa. Hänellä on lähes 20 vuoden kokemus verotukseen liittyvistä asiantuntijatehtävistä. Hänen erityisosaamisalueisiinsa kuuluvat muun muassa kansainvälisiin työskentelytilanteisiin liittyvät verotus- ja ennakkoperintäkysymykset. Ennen Verohallintoa hän työskenteli noin 13 vuoden ajan KPMG:llä veroasiantuntijana ja on itsekin ollut ulkomaankomennuksella Ruotsissa vuonna 2007. Anna-Leena on toiminut luennoitsijana PHT-asiantuntijaohjelmassa jo usean vuoden ajan ja kouluttaa säännöllisesti sekä kotimaiseen että kansainväliseen henkilöverotukseen liittyvistä aiheista.