Aldia Oy

Tarjoamme asiakkaillemme nykyaikaisia ja laadukkaita taloushallinnon ja palkanlaskennan palveluita. Aldiassa on tilitoimistoalan paras osaaminen ja henkilökohtainen palvelu. Toimistomme sijaitsee Tampereen keskustassa. Olemme erikoistuneet Netvisor-palveluun. Tilitoimistossamme työskentelee 15 korkeasti koulutettua alan asiantuntijaa, jotka ovat helposti tavoitettavissa asiakkaitamme varten.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Netvisor-palvelut, Verokonsultointi, Budjetointi, Yritysjärjestelyt, talouskonsultointi, HR-asiantuntija / Taloushallinnon prosessien kehtittäminen / Yhtiöoikeudelliset asiat / Yritysverotus, Asiantuntijapalvelut: Controller, arvonlisäveron palautushakemukset EU-alueelta sähköisesti, Asiantuntijapalvelut, kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelut, palkanlaskenta- ja HR-palvelut, Muut sovittavat taloushallintton liittyvät palvelut
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti, venäjä, viro

Katuosoite: Aleksanterinkatu 23 B, 2.krs.
Postinumero: 33100
Postitoimipaikka: TAMPERE