TiliTilda Oy

Kumppani sinulle ja yrityksellesi

TiliTilda on vuonna 2014 perustettu auktorisoitu tilitoimisto, joka palvelee pieniä ja keskisuuria yrityksiä, yhteisöjä sekä yhdistyksiä kirjanpitoon ja taloushallintoon liittyvissä asioissa.

Palvelun perusajatuksena on helpottaa yrittäjän sekä yhdistysten ja yhteisöjen vastuuhenkilöiden eli juuri sinun arkeasi ja kulkea yhtä matkaa. Toiminnan raameina ovat selkeys, luotettavuus ja täsmällisyys.

TiliTilda hoitaa toimeksiannot ammattitaidolla ja ylpeydellä sekä huolehtii yrityksestäsi kuin omastaan. Asiakkaana pääset osalliseksi henkilökohtaisesta palvelusta sekä ajallaan hoidetuista taloushallinnon velvoitteista.

TiliTilda on kahden yrittäjän yhteinen tilitoimisto, jolla on kaksi toimipaikkaa. Toimipaikat sijaitsevat Lapualla ja Evijärvellä ja asiakaskunta sijoittuu pääasiallisesti Järvi-Seudulle ja Etelä-Pohjanmaalle. Nykyaikainen sähköinen taloushallinto mahdollistaa asiakkuudet myös muualla, joten ole rohkeasti yhteydessä, jos haluat henkilökohtaisen sekä juuri sinun yrityksesi asioita hoitavan tilitoimiston palvelukseesi.

Tilitoimiston käyttämät ohjelmat Fennoa, Asteri ja Lemonsoft mahdollistavat sekä sähköisen taloushallinnon että perinteisen paperisen kirjanpidon.

TiliTilda on Taloushallintoliiton, Suomen Yrittäjien, Kauppakamarin sekä Veronmaksajain Keskusliiton jäsen

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Tilinpäätös- ja verosuunnittelu, Projektinhallinta, Liiketoiminnan neuvontapalvelut
Palvelukielet: suomi