Fantasy Accounts Oy

Fantasy Accounts Oy on pieni auktorisoitu tilitoimisto Espoossa. Tarjoamme kattavasti talous-, palkka- ja yrityshallinnon palveluita kotimaisille pk-yrityksille. Yritystä luotsaa KLT, PHT ja vuoden kirjanpitäjä 2016 Annariina Liljeström, jolla on yli 20 vuoden kokemus alalta.

Erityisosaamista on mm. hiusalalta sekä taiteen eri aloilta ja ylipäätään palvelualoilta.

Asiakkaiden auttaminen on lähtökohta toiminnalle. Asiakkaan arvostaminen, mutta myös oman työn arvostaminen. Käymme rehellistä keskustelua asiakkaidemme kanssa ja sparraamme yli lakisääteisen velvoitteen.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Asiantuntijapalvelut, Asiantuntijapalvelut: Controller, HR-asiantuntija / Taloushallinnon prosessien kehtittäminen / Yhtiöoikeudelliset asiat / Yritysverotus, Talouspäällikkö- ja veroneuvontapalvelut, Tilinpäätös- ja verosuunnittelu, Kaupparekisterimuutokset, kustannuspaikkaseuranta ja muut sisäisen laskennan palvelut, yritysten perustamiset ja yritysmuodon muutokset sekä taloushallinnon controllerpalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti
Lähde kanssamme löytöretkelle