Tilimanager Oy

Tilimanager Oy on korkeatasoinen auktorisoitu tilitoimisto Tampereelta. Yrityksemme on vuonna 1999 perustettu yrittäjähenkinen perheyritys. Tarjoamme perinteisen kirjanpidon ohella kokonaisvaltaiset sähköiset palvelut, palkanlaskennan, veroneuvonnan, konsernitilinpäätökset, graafisen raportoinin, ennusteet, yhtiömuodon muutokset, maksatuksen, laskutuksen, sukupolvenvaihdokset... Kaiken mitä yritystoiminnassasi tarvitsetkaan!

Toimintamme kulmakivi on asiakaslähtöisyys. Tarjoamme käyttöönne kaikki taloushallinnon palvelut loppuun asti sähköistettynä, mutta vain jos niin haluatte. Meiltä saatte aina henkilökohtaista palvelua piipahtamalla toimistolle, soittamalla tai sähköpostilla valitsette sähköisen maailman tai ette. Yrityksellenne nimetty kirjanpitäjänne on aina tavoitettavissa ja ajantasalla yrityksenne tilanteesta. Meillä sähköiset palvelut on otettu käyttöön helpottamaan asiakkaidemme arkea, mutta emme ole unohtaneet henkilökohtaista palvelua!

Käytössämme on mm. NetTikon, Heeros, Talgraf, Netvisor, Procountor, eTasku

Meillä yrityksesi asiat ovat luotettavissa käsissä ja asioiden hoito tapahtuu ripeästi ja ammattitaidolla. Palveluissamme luotamme henkilökohtaiseen palveluun sekä yhteydenpitoon asiakkaamme kanssa. Tervetuloa tutustumaan ammattitaitoiseen ja osaavaan tilitoimistoomme!

Lue lisää nettisivuiltamme.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Veroneuvonta, Sähköinen taloushallinto, Arvonmääritys, Sukupovenvaihdokset
Palvelukielet: suomi