Viac Holding Oy

Sähköistä taloushallintoa 26 vuoden kokemuksella

Tilitoimistomme Kokkolassa tarjoaa nykyaikaiset tilitoimisto-, kirjanpito-, palkanlaskenta-, tilinpäätös-, ja raportointipalvelut täysin sähköisinä.

Pystymme tarjoamaan täysin paperittoman ja sähköisen taloushallinnon kilpailukykyiseen hintaan. Tämä on mahdollista, koska sähköiset osto- ja myyntilaskujen käsittelyjärjestelmät toimivat omilla palvelimillamme kalliiden pilvipalveluiden sijaan.

Oletko perustamassa yritystä?

Tilitoimistona palvelemme kaikilla yritystoiminnan osa-alueilla. Olemme mukana yrityksen ensiaskeleista lähtien. Olemme apunasi perustamis-, suunnittelu- ja muutostilanteissa.

Käymme yhdessä läpi liiketoimintasuunnitelmaasi ja autamme tarvittavien asiakirjojen laadinnassa. Autamme Sinua valitsemaan sopivimman yritysmuodon toimintaasi varten ja pystymme vuosien kokemuksella kertomaan minkälaisesta yritysmuodosta hyödyt toiminnassasi eniten. Olemme mukana myös mutoksessa, kuten yritystoiminnan myynti-, arvonmääritys- ja sukupolvenvaihdostilanteissa.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Advisory-palvelut, Arvonmääritys, Asiakaskannattavuuslaskelmat, Asiantuntijapalvelut, Asiantuntijapalvelut: Controller, ATK palvelut, Budjetointi, Advisor/Liiketoiminnan kehittäjä palvelut
Palvelukielet: suomi, englanti
Finago Tikon & Procountor