TSR Talouspalvelut Oy

TSR Talouspalvelut Oy on taloushallinnon moniosaaja. Lähdemme siitä, että asiakas valitsee itse haluamansa palvelutason omien tarpeidensa mukaisesti. Kartoitamme yhdessä kanssasi mitä palveluja tarvitset. Valitsemme myös yhdessä toimintatavan eli perinteisen paperi-kirjanpidon, sähköisen taloushallinnon tai niiden yhdistelmän. Sähköisyyteen siirrymme sinun toiveidesi ja tarpeidesi mukaan. Olipa valitsemasi palvelutaso mikä tahansa, huolehdimme yrityksesi taloudesta, pidämme sinut ajan tasalla ja tulkitsemme talouden lukuja selkokielisesti.

Kirjanpidon ja taloushallinnon toimintojen lisäksi tarjoamme käyttöösi rautaisen osaamisen tietojärjestelmien hankinnassa ja integroinnissa. Projektinhallinta kuuluu myös palveluvalikoimaamme. Vahvuutemme ovat monialainen osaaminen, sähköiset taloushallinnon järjestelmät, asiakaslähtöisyys, palveluhalukkuus, positiivinen suhtautuminen kehitykseen ja asiakkaan liiketoiminnan kehittämiseen sekä yhteistyö ja laajat verkostot.

Asiakkaanamme on erilaisia yrityksiä ja yhteisöjä. On toimialasi siis esimerkiksi päivittäistavarakauppa, ravintola, maanviljelijä, valokuvaaja tai urheiluseura, palvelemme sinua luotettavasti ja otamme huomioon toimialasi erityispiirteet.

Toimipisteemme sijaitsee Uuraisilla Jokihaarassa, mutta toimialueenamme on koko maa. Tämä on mahdollista käyttämiemme nykyaikaisten työkalujen ansiosta. Käytössämme on Procountor- ja Askelma- järjestelmät, mutta tarjoamme palvelua myös asiakkaan omilla järjestelmillä ja asiakkaan omissa tiloissa.  Paperi ja sähköposti kuuluvat työkaluihimme myös edelleen

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Kustannuspaikkaseuranta, Budjetointi, Tietojärjestelmähankinnat ja -integraatiot, Projektinhallinta, taloushallinnon kehittämispalvelut
Palvelukielet: suomi