Oscar Software Oy

Laajat taloushallintopalvelut saman katon alta

Oscar Talousosasto® tarjoaa kaikki taloushallintopalvelut asiakkaan tarvitsemassa laajuudessa. Hoidamme taloushallinnon tilinpäätöksineen asiakkaan käyttämällä Oscar Liiketoiminta-alustalla.

Erillisiä tiedonsiirtoja eri ohjelmistojen välillä ei tarvita, koska Oscar Liiketoiminta-alusta on yksi järjestelmä, johon tiedot syötetään vain kerran, jonka jälkeen tiedot ovat löydettävissä kaikkialta järjestelmästä. Tämä säästää aikaa ja rahaa, tuo tehokkuutta tekemiseen ja mahdollistaa asiakkaalle ajantasaisen seurannan.

Oscar Liiketoiminta-alusta tarjoaa yritysjohdolle reaaliaikaista ja laadukasta raportointia. Talousjohto pääsee tarkastelemaan monipuolisia BI-raportteja liiketoiminnan eri osa-alueista. Myös myyjä näkee asiakkaan saatavatilanteen tarjousta tai myyntitilausta tehdessään, jolloin hän voi arvioida luottotappioriskiä.

Asiakas voi ulkoistaa Oscarille koko taloushallintonsa ja keskittyä omaan liiketoimintaansa. Oscar Talousosasto® hoitaa taloushallinnon laadukkaasti ja asiakas saa sujuvuutta arkeensa. Voimme myös sijaistaa asiakkaan omia taloushallinnon tekijöitä loma-aikoina.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Talouspäällikköpalvelut, Controllerpalvelut, HR-palvelut, Johdon raportointi, Budjetointi ja ennustaminen, Kassavirtaennusteet
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Vuolteenkatu 2