Econia Oy

Sastamalan lähitoimipisteemme tarjoaa tasokkaita tilitoimisto- ja henkilöstöpalveluja. Tule Econialle, kun tarpeenasi on kirjanpito, tilinpäätös, taloushallinnon ulkoistus, verosuunnittelu, taloussuunnittelu tai kaipaat apua yritysjärjestelyissä tai yritystoiminnan muutostilanteissa. Henkilöstöasioissa autamme sinua löytämään vuokratyövoimaa, oli tarpeesi lyhytkestoinen tai jatkuva. Saat meiltä myös ammattiapua rekrytointeihin.

Econian asiakkaana sinulla on nimetty yhteyshenkilö, joka huolehtii yrityksesi taloushallinnosta sovitussa laajuudessa. Me varmistamme, että yhteyshenkilösi osaaminen on raudanlujaa ajankohtaisin koulutuksin. Vaikka osaaminen meillä onkin kovaa, saat meiltä silti hellän huolehtivaa palvelua, sillä yrityksesi hyvinvointi on meille tärkeää.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Puistokatu 2, 2. krs.
Postinumero: 38200
Postitoimipaikka: SASTAMALA