PrimeSoft Consulting Oy

Tilitoimisto PrimeLaskenta on tilitoimisto, jolla on monipuolinen tausta ja vankka osaaminen taloushallinnon alalta. Meiltä saat kaikki tarvitsemasi palvelut koko yrityksen elinkaaren aikana: konsultointia päivittäisistä asioista aina vaikeimpiin veroasioihin, fuusioihin, diffuusioihin tai vaikkapa yrityksesi IT-asioihin.

Asiakkaamme käyttävät tilitoimistonsa kanssa samaa, tehtävien tehokkaan jakamisen mahdollistavaa ja tarkoitukseen suunniteltua uuden sukupolven sähköistä taloushallintopalvelua – näin saadaan minimoitua päällekkäinen työ. Tässä säästyy sekä yrityksen että tilitoimiston aikaa ja kustannuksia.

Enemmän kuin tilitoimisto – Oikea kumppani!

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Asiakaskannattavuuslaskelmat, Budjetointi, Budjettiseuranta, Controllerpalvelut, Etäkäyttöiset järjestelmät, Henkilöstöpäällikköpalvelut, HR-palvelut, Investointilaskelmat, Kannattavuuslaskelmat, Arvonmääritys
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti

Katuosoite: Ulappakatu 1 F (Liiketila 17)