TietoAkseli Oy

UHY TietoAkseli - Auktorisoitu tilitoimistomme Mikkelissä toimii talouden matkaoppaanasi

Saat meistä luotettavan kumppanin matkalla kohti parempaa talouden hallintaa, liiketoiminnan kehittämistä ja yrityksen arvon nousua.

Tarjoamme sähköisen taloushallinnon huippuosaamista ja henkilökohtaista asiantuntijapalvelua joustavasti liiketoimintasi eri vaiheissa aina perustamisesta exitiin.

Tietoa  UHY TietoAkselista

• TietoAkseli on Suomen Taloushallintoliitto ry:n valvoma, auktorisoitu tilitoimisto. Osaamisemme, tietojärjestelmämme ja toimintatapamme ovat alan huippuluokkaa. Toimintamme on asianmukaisesti vastuuvakuutettu ja henkilöstömme taidot ovat aina ajan tasalla.
  • Laadunhallintajärjestelmämme on sertifioitu ISO 9001 -standardin mukaisesti. Panostamme asiakastyytyväisyyteen ja toimintamme jatkuvaan parantamiseen. Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että toimintatapamme ovat tehokkaita ja asianmukaisia.
  • TietoAkseli on sähköisen taloushallinnon edelläkävijä. Olemme saavuttaneet Procountor Internationalin partneriohjelman korkeimman tason ja olemme myös virallinen Netvisor Premium Partner ja Lemonsoft- yhteistyökumppani. Toteutamme vaativatkin sähköisen taloushallinnon integraatiot ja käyttöönottoprojektit.
  • TietoAkseli on ainoa suomalainen hyväksytty jäsen UHY Internationalissa, yhdessä maailman johtavista liikkeenjohdon ja taloushallinnon yritysketjuista. Palvelemme paitsi Suomessa toimivia kansainvälisten yritysten tytäryhtiöitä myös suomalaisia yrityksiä kaikkialla maailmassa.

TietoAkseli Group

TietoAkseli Groupiin kuuluvat UHY TietoAkselin lisäksi yritysjärjestelyjen asiantuntijana toimiva  Vinanssi Corporate Finance sekä tilintarkastuspalveluiden erikoistunut UHY ValueMiners. Toimipisteemme sijaitsevat Jyväskylässä, Helsingissä, Mikkelissä, Oulussa, Tampereella, Pieksämäellä ja Ikaalisissa.

Vinanssi Corporate Finance

Vinanssi on yritysjärjestelyiden asiantuntija.

www.vinanssi.fi

UHY ValueMiners

Tilintarkastuspalveluita tuottava asiantuntijayritys.

www.uhy.fi