EMU Growth Partners Oy

EMU Growth Partners on uuden aikakauden talousasiantuntija, joka tukee ja kehittää suomalaisten kasvuyritysten taloushallintoa ja -johtamista. EMUn avulla taloushallintopalvelut eivät keskity ainoastaan tämän päivän tekemiseen, vaan skaalautuvat myös tulevaisuuden tarpeisiin.

Tuotamme moderneille kasvuyrityksille talouden hallinnan, neuvonnan ja ohjauksen palveluita. Sähköisen talous- ja palkkahallinnon lisäksi veroneuvonta, HR-palvelut ja lakiasioiden hoito sekä yritysjärjestelyt muodostavat palveluidemme ytimen. Olemme erittäin ylpeitä laajasta, kasvavasta ja kansainvälisestä asiakaskunnastamme.

Olemme asiakaslähtöinen ja empaattinen kasvukumppani. Tarjoamme yhdessä asiakkaan kanssa mietittyjä ratkaisuja yritysten liiketoiminnan jäsentämiseen, ymmärtämiseen ja johtamiseen. Olemme laajentaneet toimintaa Turkuun keväällä 2017, jotta voimme palvella paremmin myös Länsi-Suomen kasvuyrityksiä.

EMU – Hugging Your Business

Lisätietoja: www.emu.fi

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: talouskonsultointi, Veroneuvonta, Kassavirtaennusteet, Budjetointi, lakipalvelut, tietojärjestelmä- ja prosessikehitys, kannattavuusanalyysi