Tilitoimisto Talouspro Oy

Toimistomme tarjoaa kattavat sähköiset taloushallintopalvelut Finago Procountor ohjelmistoa käyttäen.

"Sähköinen toimintamalli tilitoimistoissa

Yrityksen ja tilitoimiston yhteisessä käytössä oleva taloushallinto-ohjelmisto parantaa yhteistyötä ja helpottaa työnjakoa. Tiedon kulku nopeutuu ja tilitoimisto voi tarjota asiakkaalleen entistäkin parempaa palvelua.

Asiakkaalla on mahdollisuus käsitellä itse myynti- ja ostolaskuja sekä muita tositteita ja nämä tiedot siirtyvät vaivattomasti tilitoimiston käyttöön kirjanpitoa varten. Vastaavasti asiakkaalla on heti pääsy kirjanpitoraportteihin ja muihin talouden seurantatietoihin. Asiakas ja tilitoimisto voivat näin kummatkin keskittyä omaan ydinosaamiseensa – asiakas liiketoimintaansa ja tilitoimisto laadukkaiden taloushallintopalveluiden tuottamiseen."

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Sähköinen taloushallinto, Controllerpalvelut, Veroneuvonta, Yritysten perustamiset ja neuvonta
Palvelukielet: suomi

Katuosoite: Mariankatu 8 A