Tilitoimisto Edustustili Oy

Edustustili Oy on vuonna 1992 perustettu tilitoimistoyhteisö Helsingin Pukinmäessä. Meillä on laaja kokemus pienyritysten taloushallinnosta: tunnemme sekä rutiinit että koukerot. Koska olemme itsekin yrittäjiä, ymmärrämme yrittäjän näkökulman, oli kyse sitten pienestä henkilöyhtiöstä tai usean osakkaan osakeyhtiöstä. Toimintamme kulmakiviä ovat luottamus ja ammattitaito — eikä mikään ole tärkeämpää kuin aito kiinnostus.

Tarjoamme asiakkaillemme sähköisen liiketoiminnan ratkaisut yhdistettynä ammattitaitoiseen taloushallinnon osaamiseen. Voimme toimia joko perinteisesti tai sähköisen taloushallinnon avulla reaaliaikaisesti. Online-ajassa pelaava kirjanpito on yrityksesi tehokas, tarkka ja turvallinen täsmätyökalu. Se raportoi, ennustaa ja antaa eväitä johtopäätösten tekemiseen.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Veroneuvonta, Yhtiöoikeudelliset palvelut, yritysten perustamiset ja yritysmuodon muutokset sekä taloushallinnon controllerpalvelut
Palvelukielet: suomi, englanti

Katuosoite: Pukinmäenaukio 2