Tili-Häme Oy

Jos kysyt asiakkailtamme mikä meissä on parasta, he luultavasti vastaavat ihmiset. Ammattitaitoiset ja asiantuntevat kirjanpitäjämme pitävät tilit luotettavasti ajan tasalla, mutta he myös keskustelevat, neuvovat ja opastavat. Tilitoimistomme ei ole siis vain lukuja, numeroita ja suorituksia, vaan me ymmärrämme, että ihminen haluaa ymmärrettävää palvelua toiselta ihmiseltä. Siksi meillä on jokaiselle asiakkaalle oma yhteyshenkilö, jolla on oma puhelinnumero.

Kirjanpitoasiakkaamme saavat joka kuukausi havainnollisen raportin, jonka avulla on mahdollista seurata ajantasaisesti miten yrityksellä menee. Panostamme raporttien tekemiseen ja myös niiden avaamiseen asiakkaalle. Kommentoimme raporttia asiakkaalle ja asiakkaan kanssa. Me pidämme asiakkaamme myös ajan tasalla taloushallinnon ja verottajan muutoksista.

Tämän kaiken lisäksi meillä on tarjota yrityksellesi nykyaikainen taloushallintojärjestelmä, mikä vie turhan papereiden pyörittämisen historiaan. Palveluihimme kuuluu myös asiantunteva konsultointi.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Budjetointi, kustannuspaikkaseuranta ja muut sisäisen laskennan palvelut, Yritysjärjestelyt, yhtiömuodon muutokset, yrityksen perustamistoimet, taloushallinnon prosessien kehittäminen

Katuosoite: Wahreninkatu 11
Postinumero: 30100