Talouskonsultointi Mertaoja Oy

Talouskonsultointi Mertaoja on uudenlainen, ystävällinen ja palveleva sähköinen tilitoimisto. Asiakkaamme ovat tyypillisesti 5 – 200 hengen asiantuntijaorganisaatioita sekä nopeita kasvuyrityksiä, jotka haluavat hyötyä sähköisestä taloushallinnosta. Olemme Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto.Palvelemme asiakkaita koko Suomessa Saariselältä Helsinkiin ja Porista Savonlinnaan.

Osallistumme aktiivisesti yrityksen katteen ja kassavirran parantamiseen. Toimintamme kulmakiviä ovat aktiivinen yhteydenpito, osaava henkilöstö ja internetissä toimiva, huippunykyaikainen Procountor-palvelu.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Konsultointi- ja talouspäällikköpalvelut, Controllerpalvelut, HR-palvelut, Etäkäyttöiset järjestelmät, Budjettiseuranta, Veroneuvonta, Lakiasiainpalvelut, Robotiikka
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti, saksa

Katuosoite: Erottajankatu 9 A, 3 krs