Talouskonsultointi Mertaoja Oy

Mertaoja on Suomen kokenein, 100% sähköinen, Procountor-tilitoimisto. Missiomme on olla paras taloushallinnon kumppani suomalaisille PK-asiantuntijayrityksille. Uskomme huolenpitoon, tinkimättömään ammattitaitoon ja moderneihin työkaluihin.

Olemme Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto. Palvelemme asiakkaita koko Suomessa Saariselältä Helsinkiin ja Porista Savonlinnaan.

Me huolehdimme tarkasti ja näkemyksellisesti tilitoimiston vastuista, jotta asiakkaamme saa huoletta ja luottaen keskittyä olemaan paras omalla alallaan. Yhteistyössä pidämme huolen, että yrityksen talousasiat tulevat hoidetuksi sujuvasti ja luottamuksellisesti.

Tarjoamme asiakkaan liiketoiminnan erityispiirteet huomioivaa talouden johtamista eli Talousluotsi-palveluita, kirjanpitoa ja palkanlaskentaa. Joustava palvelumallimme antaa asiakkaallemme vapauden valita omaan tarpeeseen sopivan, räätälöidyn tilitoimistopalveluiden kokonaisuuden. Ekosysteemimme kumppaniverkosto tarjoaa apua mm. laki-, HR-, vero- ja rahoituskysymyksissä.

Palvelualueet: Lakisääteinen kirjanpito, Palkkahallinnon palvelut (sis. Palkanlaskenta), Myyntilaskuihin liittyvät palvelut, Ostolaskuihin liittyvät palvelut, Maksatuspalvelut
Lisäpalvelut: Konsultointi- ja talouspäällikköpalvelut, Controllerpalvelut, HR-palvelut, Etäkäyttöiset järjestelmät, Budjettiseuranta, Veroneuvonta, Lakiasiainpalvelut, Robotiikka, Asiakaskannattavuuslaskelmat, Budjetointi
Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti, saksa

Katuosoite: Erottajankatu 9 A, 3 krs